Kysymys jälkiehkäisypilleristä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko kokemuksia

Vieras
Otin sellaisen ja tuli ihan vähän vaan tiputtelua, kun aikaisemmalla kerralla oli kunnon vuotoa viikon. Menkkatuntemukset oli kun olisi pitänyt alkaa mutta nyt ne on alkaneet hävitä eikä menkkoja kuulu.
Tein testin mutta negaa näytti. Tosin tein sen kp 33 kun kierto saattaa olla jopa 34 päivää.
Mua siis nyt pelottaa että oonkohan kuitenkin raskaana kun nuo menkkaoireet oli ja meni...

niin että jos olen elämässäni kahdesti joutunut siihen turvautumaan niin kerta kerran jälkeen niitä popsin ja käytän ehkäisynä? Voi vitsi kun joskus osattais vastata siihen kysymykseen. :/
kiitos sulle joka vastasit. :)

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Mene raskaustestiin tk:hon sillähän se selviää. Tuskin täältä vastausta siihen saat että oletko raskaana vai et :)

En vastausta siihen haekaan vaan kokemuksia. Ja lähinnä siitä että kun tiedän että menkat voi myöhästyä muutaman päivän, mutta kun tosiaan ne oireet oli jo..

Mä jouduin ottamaan n. viikko sit jälkiehkäisypillerin kun kortsu hajos eikä mulla tullu minkäänlaista vuotoa..mutta johtuisko se vuodon tuleminen sit siitä että missä kierron vaiheessa on sen tabletin joutunu ottamaan

Saattaa olla, ja eihän sitä tarvi tulla ollenkaan kai. Mua vaan huolestuttaa kun edellisissä raskauksissa on ollut just tuo että menkkakivut tulee kun niiden pitäis alkaa mut ei sit alakaan.

Mutta mitenkäs tämän laita kun olen kuullut että jos ottaa jälkiehkäisypillerin ja raskaus ei keskeydykkään niin se pilleri aiheuttaa sikiölle niin paljon haittaa että se on abortoitava jokatapauksessa kun on sen jälkiehkäisypillerin ottanut?

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä :/

nostan jos jollain olisi kokemusta kertoa tai jos joku osais ottaa kantaa tuohon miksi ne menkkaoireet oli ja meni...
Tiedän että testiin pitää mennä mutta kun nyt just en sinne pääse ja tää niin vaivaa mua. :/

Yhteistyössä