Kun jostain luin, että kerralla voisi tehdä koko päivän satsin, mutta paketissa taas lukee, että sitä ei saisi jemmata vaan pitäisi käyttää heti. Miten te olette toimineet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Minä steriloin pullot ja keitän veden.
Laitan pulloon vettä kerta annoksen verran, jäähdytän ja laitan jääkaappiin.
Lämmitän veden, lisään jauheen ja tarjoilen.
Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Minä steriloin pullot ja keitän veden.
Hyvä idea, kiitos! Voihan sen lämmittää mikrossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Minä steriloin pullot ja keitän veden.
Hyvä idea, kiitos! Voihan sen lämmittää mikrossa?
Juu voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:mulla on vedenkeittimessä vettä pöydällä ja hurautan siitä pulloon aina sen määrän mitä tartten. pullo mikroon ja jauhe sekaan!
Mahottoman helppo asia jonka jotku tekee oikeesti vaikeasti :snotty: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:mulla on vedenkeittimessä vettä pöydällä ja hurautan siitä pulloon aina sen määrän mitä tartten. pullo mikroon ja jauhe sekaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:mulla on vedenkeittimessä vettä pöydällä ja hurautan siitä pulloon aina sen määrän mitä tartten. pullo mikroon ja jauhe sekaan!
Näin minäkin teen.