Kysymys miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naisen ulkonäöstä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naisen ulkonäöstä

Vieras
Ainahan sanotaan kuinka visuaalisia miehet ovat, kuinka he parhaiten syttyvät juuri naisen ulkonäöstä, katsomalla kaunista naista ja hänen vartaloaan.

Siksi kysynkin, kuinka suurta osaa juuri naisen ulkonäkö näyttelee seksin "hyvyyden", kiihottavuuden, tai nautittavuuden kannalta? Jos mies kerran kiihottuu vahvasti juuri näkemästään, luulisi että seksi on sitä kiihottavampaa mitä kauniimpi/seksikkäämpi nainen on.

Tekeeko naisen hyvin seksikäs vartalo seksistä aina parempaa? Esim juuri sellaiset kasvot, peppu, ja rinnat jotka sytyttäisivät vaikka kuvissa nettiä käytettäessä, vai merkkaako muu kemia ja esim taidot enemmän?

Todella kiinnostaa päästä miehen päähän tässä asiassa!

Vaikea tähän kyllä yleistä miesten näkökantaa sanoa :/

Oma kantani tosin : Kaikkia meitä kiihottaa eriasiat, joitakin isompi takapuoli ja esimerkiksi minua pienen tehakat tissit :) (b75??)
Ja kyllän seksistä nauttii sitä enemmän mitä on kiihottunut ;-)
Ei sitä kiihottumista tosin pelkällä ulkjonäöllä mitata :) Jotkut kokee tietyt asennot ja lelut ja vielä leikitkin huippu tunnelman nostajiksi :)

Eli siis: Kyllähän se kiva on jos tykkää toisen ulkonäöstä:) Kaikki me tykätään eri asioista jotkut haluu isot tissit jotkut meistä pienen söpö terhakat ;)
Onha se tärkeää että itse kiihottuu kumppanistaan muuten isoin onkelma ei taida olal seksi siinä tilanteessa :)

KKaipaatko vielä jotain tarkennusta :)?

Tervetuloa minun pään sisälle aloittaja.

Lähdetään liikkeelle siitä, kun näen jokapäivä julkisella paikalla naisia, niin tottakai minä katselen heitä.
Koska nainen nainen on aina kaunis, niin hän on silloin kiinnostava katsella.
Aivan sama tilanne, kun jotain muuta kaunista asiaa katselisi, esimerkiksi taideteosta, kukkakimppua, jne...
Näissä tilanteissa ei minulle tule mitään seksuaalisia vaikutuksia.
Siis en ajattele seksiä heidän kanssaan.
Vaikka siihenkin ajatukseen miehenä pystyisin, niin seksiajatukset tulevat vaan vaimon kanssa.

Koska naiset ovat erimuotoisia, niin silmäni näkee heistä erilaisia kiinnostavia kohteita.
Joillakin on kauniit kasvot, johon vaikuttaa eniten hymyilevä ja iloinen mieli.
Toisilla, kauniit hiukset, erikoinen pukeutuminen, paljastava pukeutuminen, erikokoiset rinnat, pepun koko, ja yleensä naiselliset muodot, sekä tietysti naisen ääni vaikka se ei olekaan visuaalisuutta.
Tässä tuli syitä miksi mies katselee naisia julkisilla paikoilla.

Se tilanne on omalukunsa, kun seksuaalisuus tulee kuvioihin mukaan.
Minulle se tulee, kun näen vaimoni.
Se voi tapahtua esimerkiksi näin.
Tulen töistä kotiin ja ajatukset ovat asioissa mitä pitäisi kotona tehdä.
Seksi ei ole mielessä tuolloin, mutta kun näen vaimo, niin selkeästi huomaan miten näkeminen vaikuttaa ajatusten muuttumiseen.
Seksi tulee mieleen ja halu nähdä nainen alastomana.
Tuolloin toimin myös silläkeinoin, jotta pääsisin näkemään tuon alastomuuden.
Mitä pitemmälle etenee hidas riisuuntuminen, niin sitä enemmän kiihotun.
Kiihottuminen tapahtuu pelkällä katselulla, vaikka vaimon kanssa ollessa on kosketuksetkin siinä mukana.
Juuri tuo kiihottumisvaihe on minulle seksin paras vaihe.

Tietysti kiihotun myös triptiisesityksestä.
Siinä juuri on vaikutuksena visuaalisuus.
Tosiaan tuolloin voi kokea mitä näkeminen vaikuttaa.

Toivottavasti nyt ymmärrätte vähän paremmin sen, miksi miehen katseet seuraavat naisia.

Mielestäni seksi on parasta, kun olen nähnyt riittävästi vaimoa alastomana.
Seksuaalisesti kiihottavinta on nähdä nainen sängyssä selällään jalat avoinna ja pimppi raollaan.

Yhteistyössä