Kysymys minipillereistä ym "vuodatusta"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

exp

Vieras
Sain elämäni ekat pillerit esikoisen syntymän jälkeen kun kävin jälkitarkastuksessa. Pillerit tais olla nimeltään serazette tms. Seksielämä oli aika olematonta pitkän aikaa lapsen syntymän jälkeen joten tyydyttiin kondomiin kun niin harvoin oli seksiä. Sitten kun rupes olemaan enemmän aloitin ne pillerit, synnytyksestä oli jo siinä vaiheessa 1v3kk ja kuukautisetkin oli jo silloin alkanut muutama kuukausi sitten, imetin vielä sillon.

Kokemus oli aika huono. Söin niitä 2,5kk ja vuosin joka päivä kamalia määriä verta. Ei edes jäkivuoto ollut mulla niin paha. Hiuksia lähti ja näppyjä tuli naamaan. Sitten yhtäkkiä rupes tuleen virtsatietulehduksia kokoajan, söin puolen vuoden aikana 5 ab-kuuria virtsatietulehdukseen ja emätintulehduksiin muutama hiivakin oli. Emätinkin kuivui niin pahasti ettei seksiä voinut harrastaa ollenkaan todella pitkään aikaan.

Tuosta kaikesta on nyt aikaa 1,5v ja vasta nyt olen saanut asiat palautumaan suht normaaliksi.
Kävin gynellä tässä kuukausi sitten jä hän kirjoitti taas minipillerit microluton merkkiset. Pelottaa vaan aloittaa ne jos kehoni reagoi niihinkin yhtä huonosti... :(

mitä teen kokeilenko vai annanko olla? Yhdistelmä pillereitä ja rengasta olen kokeillut saan niistä vain pahan migreenin.

Yhteistyössä