Kysymys ns. valekuukautisista. Toivoisin kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Minulla on normaalisti aika runsaat kuukautiset. Nyt on pari päivää tullut vain rusehtavaa vuotoa, vuota alkoi kuitenkin ajallaan. Mistä voisi johtua tällainen niukka vuotaminen? Hädin tuskin pikkuhousunsuojaa tarvitsen. Satuin lukemaan ns. valekuukautisista, eli vuotoa tulee vaikka olisi raskaana. Hämmentävä tilanne.. periaatteessa voisin vaikka ollakin raskaana, emme käytä ehkäisyä mutta jotenkin tuntuu epäuskottavalta. Testillähän se selviää tottakai, mutta haluaisin kysyä onko kellään kokemuksia vastaavasta?

Ensimmäisenä päivänä tuli normaalisti vuotoa, seuraavana päivänä enää vaaleanpunaista limaa. Sitten teinkin testin joka oli positiivinen. Keskenmeno tuli noin pari viikkoa tästä...oikeastaan koko ajan vuoteli tai tuhrutteli.

Mulla oli ku aloin odottaa toista lasta. Olin tosi pettynyt ku toivoin et oisin raskaana. Sanoin jo miehellekin et ei nyt kyllä tärpännyt. Muutama päivä tuli muistaakseni tommosta et jotain jäi aina paperiin.Valmistelin siinä pojan synttäreitäkin samalla. Sit tajusin juhlien jälkeen, et ei tässä nyt kyllä mitään kunnon vuotoa ala. Tein testin ja plussaa näytti. Ja kohta täyttää tuo 6-vuotta, että hyvin meni.

Alkuperäinen kirjoittaja On kokemusta:
Ensimmäisenä päivänä tuli normaalisti vuotoa, seuraavana päivänä enää vaaleanpunaista limaa. Sitten teinkin testin joka oli positiivinen. Keskenmeno tuli noin pari viikkoa tästä...oikeastaan koko ajan vuoteli tai tuhrutteli.

Ikävää että sinulla meni kesken :( mutta periaatteessa voi siis kyse olla raskaudesta minunkin tapauksessa? Koko ajan odottelen että milloin lorahtaa kunnolla verta, mutta kun tätä pientä tuhrua on nyt pari päivää ollut niin vähän kyllä pistää mietityttämään. Oliko sinulla mitään raskausoireita ennen testaamista?

Alkuperäinen kirjoittaja ina:
Mulla oli ku aloin odottaa toista lasta. Olin tosi pettynyt ku toivoin et oisin raskaana. Sanoin jo miehellekin et ei nyt kyllä tärpännyt. Muutama päivä tuli muistaakseni tommosta et jotain jäi aina paperiin.Valmistelin siinä pojan synttäreitäkin samalla. Sit tajusin juhlien jälkeen, et ei tässä nyt kyllä mitään kunnon vuotoa ala. Tein testin ja plussaa näytti. Ja kohta täyttää tuo 6-vuotta, että hyvin meni.

voi kääk..nyt alkoi tosissaan jännittää :)

Yhteistyössä