Kysymys! Ovistestejä tehneille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäselvyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäselvyys

Vieras
Niin, kun ihmettelen sellaista asiaa, kun olen ensimmäistä kertaa moisia testejä kotiin hankkinut (Kotitestien liuskatestit), että kun aloin testailemaan noin viikko sitten, niin ensin ei tullut mitään viivaa kontrolliviivan lisäksi, sitten tuli muutamana päivänä aivan haalea viiva, mutta siis huomattavasti haaleampi kuin kontrolliviiva ja sen jälkeen ei mitään.

Onkohan ovis jo kuitenkin mennyt, olisko ne voineet ne haaleat viivat kuitenkin olla sitä, vai olisko se vielä tulossa? Testi ohjeen mukaanhan kontrolliviivaa haaleampi on kuitenkin negatiivinen tulos sekin. Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, siksi aloin hyvissä ajoin testailemaan. Ihmettelen sitä haaleaa viivaa, eikö kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt päivien myötä vahvistua, kunnes se olis osoittanut oviksen eikä kadota kokonaan? Onko mulla vielä tässä kierrossa toivoa? Nyt pitäis olla ihan viimeiset hetket käsillä oviksen suhteen, jos tässä kuussa on kyseessä tosi pitkä kierto.

Silloin kun kolmosta yritettiin eikä meinannut tärppi tulla ja käytin juuri noita liuskaovistikkuja niin 5vrk ennen oletettua ovista aloin tikuttaa jolloin oli jo haalea viiva joka pysyi haaleana muistaakseni vielä 2vrk jonka jälkeen tummeni ja viimein ovispäivänä oli aivan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Että kyllä mä olettaisin että sulla olisi ovis vasta tuloillaan ellei kovin loppukierto jo ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Silloin kun kolmosta yritettiin eikä meinannut tärppi tulla ja käytin juuri noita liuskaovistikkuja niin 5vrk ennen oletettua ovista aloin tikuttaa jolloin oli jo haalea viiva joka pysyi haaleana muistaakseni vielä 2vrk jonka jälkeen tummeni ja viimein ovispäivänä oli aivan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Että kyllä mä olettaisin että sulla olisi ovis vasta tuloillaan ellei kovin loppukierto jo ole.

ylös vielä kerran

Mä luulin noita liuskatestejä kokeillessa ettei ovista tulekaan, kun vaan haaleaa viivaa ja sitten vielä haaleampaa juuri noin kun ap kertoi. En saanut niistä muuta irti kun stressiä, joten ostin digitaalisiä testejä joista mä tyhmä selkeästi näin että kyllä se ovis tuli. Mulla on kyllä aika myöhään kierrosta tuo ovis.

Alkuperäinen kirjoittaja minihyppy laiskana:
Mä luulin noita liuskatestejä kokeillessa ettei ovista tulekaan, kun vaan haaleaa viivaa ja sitten vielä haaleampaa juuri noin kun ap kertoi. En saanut niistä muuta irti kun stressiä, joten ostin digitaalisiä testejä joista mä tyhmä selkeästi näin että kyllä se ovis tuli. Mulla on kyllä aika myöhään kierrosta tuo ovis.

Minkämerkkisiä? Ja mites myöhään kierrosta sulla on ovis? Jos mulla on sitten sama "vaiva"

Clearbluen digitaalinen testi. Siinä on muistaakseni yhdessä paketissa aina 7 liuskaa ja se kone.Mä kun aloitin hyvissä ajoin testaamaan siitä kierrosta kun tulin raskaaksi, niin jouduin ostamaan toisen testipaketin kun ovis olikin ihmeen myöhään ainakin siinä kierrossa. Silti tulin raskaaksi. Mulla kuitenkin oli säännöllinen kierto, vaikka ovis myöhään. Musta sinänsä outoa. En muista miten myöhään pitäs kaivaa päiväkirjoja esiin...

Alkuperäinen kirjoittaja minihyppy:
Clearbluen digitaalinen testi. Siinä on muistaakseni yhdessä paketissa aina 7 liuskaa ja se kone.Mä kun aloitin hyvissä ajoin testaamaan siitä kierrosta kun tulin raskaaksi, niin jouduin ostamaan toisen testipaketin kun ovis olikin ihmeen myöhään ainakin siinä kierrossa. Silti tulin raskaaksi. Mulla kuitenkin oli säännöllinen kierto, vaikka ovis myöhään. Musta sinänsä outoa. En muista miten myöhään pitäs kaivaa päiväkirjoja esiin...

Ok. Joo, ajattelin vain, että jospa tässä vielä vähän mahdollisuuksia, ettei se olis vielä mennyt ohi tässä kierrossa, et se ei ole välttämättä aina se noin 14 pv ennen menkkoja tai miten sen nyt "virallisesti" ajatellaan olevan. Mut jos on mennyt ohi, niin eipä voi mitään, ostan sit ehkä enskierrossa ton Clearbluen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Vois varmaan opetella lukemaan... :ashamed: Katoin otsikosta, että ovitestejä ja mietin mitä kummaa ne ovitestit oikein on kun en aikasemmin ole kuullut :|

heh. tästäköhän johtui, ettei meinannut tulla millään mitään kommentteja kysymykseeni.