Kysymys petetyille naisille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mököttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mököttäjä

Vieras
Mun mies jäi kiinni pettämisestä, kyseessä suhde, ei yhdenyön kännisekoilu. Tilanne on melko tuore ja tunnelmat sekavat. Mies on sanonut, että suhde on nyt ohi, mutta valitettavasti epäilen asiaa....jos suhde jatkuu, niin ero on edessä.

Kysymykseni onkin, että oletteko ottaneet yhteyttä tällasessa tilanteessa tuohon toiseen naiseen ja jos olette niin mitä olette sanoneet? Itse meinasin ensin mennä huutamaan naisen työpaikalle, mutta se nyt ehkä olis huono vaihtoehto. En tiedä mitä tehdä. Tosiasia valitettavasti on, että eihän sitä todellisuudessa suhteen jatkumista voi millään keinoin estää. Itse voi tehdä parhaansa ja yrittää, mutta.....

Mun miehellä oli suhde ja kun sain tietää asiasta, soitin raivopäissäni tällä naiselle. Myöhemmin harmittaa, että tein niin. Lähinnä halusin kuulla hänen version tapahtuneesta, mutta eipä sieltä oikeen mitään irronnut. Itse en myöskään ole ollenkaan varma, että suhde on tosiaan ohi, tiedän, että pitävät salaa yhteyttä selkäni takana esim. viestitellen. Mies jotenkin säälii tätä naista, eikä tajua, mitä tuo aiheuttaa parisuhteellemme tai minulle. Luottamus ei ole tullut takaisin, vaikka tapahtuneesta on jo aikaa ja en todella tiedä tuleeko tästä muutenkaan enää mitään. Eniten loukkaa se, että mies oli todella valmis heittämään kaiken yhteisen mitä meillä on, kankkulankaivoon....

Ei kannata olla missään puheissa toisen naisen kanssa. Mielestäni vieraalle osapuolelle vauhkoaminen tai pelkkä kysely tms. antaa vain petetystä säälittävän kuvan.

Onko mies kertonut milloin suhde on päättynyt? Vasta kun jäi kiinni? Kuinka tosissaan mies tuntuu haluavan välien korjaamista kanssasi?

Miten voit antaa anteeksi suhteen? Miten voit antaa anteeksi ylipäänsä pettämisen, jos et edes luota miehen sanaan siitä että se on ohi? Aiotko loppuelämän kulkea perässä ja seurata, ettei enää hairahdu?

Miksi te pysytte noiden kusipäiden kelkassa?

Kun mies jäi kiinni, niin kertoi lopettavansa suhteen. Jotenkin on tullut fiilis, että mies ei oikeasti osaa tehdä päätöstä ja tämä on ihan hirveetä. Ollaan yhdessä oltu 15 vuotta. Ei ole ollut erityisiä ongelmia. Tää on tietysti vaan mun mielipide. Mieshän on voinut olla hyvinkin tyytymätön, mutta ei ole sanonut mitään.....

Kuulepas nainen hyvä, älä tee itsestäsi säälittävän oloista tapausta soittamalla ja vauhkoamalla tälle toiselle naiselle. Miehesihän on nimenomaan SINUN kanssasi tehnyt sopimuksen, että suhteeseenne ei muut kuulu. Kyllä maailma tarjoaa ja tulee aina tarjoamaan uutta ja jännittävää, mutta siinä vaiheessa parisuhteessa olevan täytyy itse osata vetää raja ja sano EI.

Sinun ja miehesi väliseen suhteeseen kuulutte vain te kaksi ja sillä siisti. Tämä kolmas osapuoli ei ole tehnyt mitään sopimuksia kummankaan kanssa. Miehesi on se sika.

Myös minä olen tullut petetyksi ja mies sai lähdön. Hyi, yököttää pettäjämiehet ja -naiset.

Minä kyselin ihan hyvässä hengessä toiselta naiselta, että missä mennään. Rakentavasti, mutta korostetun säälivästi tätä naista kohtaan. Kylmästi, mutta asiallisesti.

Tiesin, että toinen nainen oli rakastunut mieheeni, varsinaista suhdetta ei ollut ehtinyt olla, mieheni ei halunnut vaikka vähän kokeili siinä rajalla kepillä jäätä. Ei olisi tullut mieleenkään riehua, halusin vain tietää onko hänen ja mieheni tarina sama. Ja koska tämä toinen nainenkin oli varattu, annoin hänelle tasan kaksi vaihtoehtoa; joko hän kertoo miehelleen tai minä kerron hänelle.

Ei tuo minusta säälittävää tehnyt, ei itseni, ei miehen ja reaktiosta päätellen ei todellakaan tämän toisenkaan naisen silmissä, päinvastoin.

Älä soita sille naiselle. Keskity sinun ja miehesi asioihin. Keskity tekemään teidän parisuhteesta hyvä, tietysti yhdessä sun miehen kanssa. Kyl teidän pitäis jotenkin pystyä sopimaan pelisäännöistä, joita noudattamalla teidän välinen luottamus palautuisi. On se kurja miehellekin, jos epäilet koko ajan.

[QUOTE="Vieras";29102515]Okei sulle se avioliittolupaus rakastaa myötä - ja vastamäessä ja antaa anteeksi oli vaan sanoja.[/QUOTE]

Uskollisuuslupauskin on vain sanoja...

[QUOTE="vieras";29102528]Uskollisuuslupauskin on vain sanoja...[/QUOTE]

Oho miten YLLÄTTÄVÄ heitto...

Mihin sun mielestä anteeksianto liittyy, jollei toisen virheisiin?

[QUOTE="Vieras";29102533]Oho miten YLLÄTTÄVÄ heitto...

Mihin sun mielestä anteeksianto liittyy, jollei toisen virheisiin?[/QUOTE]

Jokainen määrittelee loppujen lopuksi itse, mitä on valmis antamaan anteeksi. Eihän pettäjä välttämättä edes kadu oikeasti.

Mies itse kertoi pettäneensä ja halusi erota. Jättipä mut yksin kolmen pikkulapsen kanssa ja kulkee tämä uusi kainalossa. Helvetin kusipää, en halua olla sen kanssa missään ylimääräisissä tekemisissä, ainoastaan mitä on välttämätön pakko lasten takia. Ja tätä uutta akkaa en todellakaan halua edes nähdä saatika että sanoisin sille jotain. Nyt asun lasten kanssa yksin ja pärjään paljon paremmin kuin pettävän valehtelijan kanssa.

[QUOTE="Vieras";29102533]Oho miten YLLÄTTÄVÄ heitto...

Mihin sun mielestä anteeksianto liittyy, jollei toisen virheisiin?[/QUOTE]

Miten se on "virhe" jos on suhde. Kyllä se on ihan harkittua toimintaa eikä mikään "ups, kävipäs pikku aivopieru"..hehehe..Sorge baby

Kyllä naiset osaa olla tyhmiä.

Mies itse kertoi pettäneensä ja halusi erota. Jättipä mut yksin kolmen pikkulapsen kanssa ja kulkee tämä uusi kainalossa. Helvetin kusipää, en halua olla sen kanssa missään ylimääräisissä tekemisissä, ainoastaan mitä on välttämätön pakko lasten takia. Ja tätä uutta akkaa en todellakaan halua edes nähdä saatika että sanoisin sille jotain. Nyt asun lasten kanssa yksin ja pärjään paljon paremmin kuin pettävän valehtelijan kanssa.

Ooksä mun miehen exä? Kuulostat just siltä.

[QUOTE="Vieras";29102515]Okei sulle se avioliittolupaus rakastaa myötä - ja vastamäessä ja antaa anteeksi oli vaan sanoja.[/QUOTE]

Ja sulle se tarkoittaa sitä, että toista voi kohdella miten haluaa? Ap:n miehellä oli SUHDE! Kännihairahdustakaan minä en ymmärrä enkä anna todellakaan anteeksi, vaikka moni niin voisi tehdäkin. Mutta suurin osa tuskin niistäkään jotka hyväksyy kännihairahduksen, antaa anteeksi suhdetta.

Ei kannata mennä huutamaan sen toisen naisen työpaikalle, vaikka mielesi tekiskin. Sut heitetään vaan sieltä ulos ja sehän se vasta noloa onkin. Muutenkaan tähän toiseen naiseen ei kannata olla yhteydessä, ainakaan omana itsenäsi. Eihän sillä ole mitään intressiä auttaa sinua millään lailla - päinvastoin.

Tarkkailisin miestä (ja naista) ja jos huomaisin suhteen jatkuvan, jättäisin mokoman paskan.

[QUOTE="näinpä";29102459]Kuulepas nainen hyvä, älä tee itsestäsi säälittävän oloista tapausta soittamalla ja vauhkoamalla tälle toiselle naiselle. Miehesihän on nimenomaan SINUN kanssasi tehnyt sopimuksen, että suhteeseenne ei muut kuulu. Kyllä maailma tarjoaa ja tulee aina tarjoamaan uutta ja jännittävää, mutta siinä vaiheessa parisuhteessa olevan täytyy itse osata vetää raja ja sano EI.

Sinun ja miehesi väliseen suhteeseen kuulutte vain te kaksi ja sillä siisti. Tämä kolmas osapuoli ei ole tehnyt mitään sopimuksia kummankaan kanssa. Miehesi on se sika.

Myös minä olen tullut petetyksi ja mies sai lähdön. Hyi, yököttää pettäjämiehet ja -naiset.[/QUOTE]

Oon täysin samaa mieltä.

[QUOTE="vieras";29102609]Ja sulle se tarkoittaa sitä, että toista voi kohdella miten haluaa? Ap:n miehellä oli SUHDE! Kännihairahdustakaan minä en ymmärrä enkä anna todellakaan anteeksi, vaikka moni niin voisi tehdäkin. Mutta suurin osa tuskin niistäkään jotka hyväksyy kännihairahduksen, antaa anteeksi suhdetta.[/QUOTE]

Kännihairahduksista viis, mutta potkut sais kännäilevä ukkeli...

Sellainen mua yököttää!

Moni täällä on kommentoinu, et ei kannata toiseen naiseen olla yhteydessä. On varmasti parempi niin. Ongelma on nyt se, että epäilen vahvasti suhteen jatkuvan. Epäilys ei perustu pelkkään pelkoon, vaan tosiasioihin. Mun mies on aina ollut huolimaton puhelimensa kanssa, eikä todellakaan kanna sitä mukanaan suihkuun tai pidä taskussa. Yks aamu kun heräsin ennen miestä niin näin sen puhelimen olohuoneessa. Kyllä, katsoin viimeiset puhelut. Mies oli soittanut toiselle naiselle edellisenä iltana. Kellonaika täsmäs suunnilleen siihen, kun mies oli menny tankkaamaan auton. Tämä siis tapahtui useampi viikko sen jälkeen, kun suhteen piti olla ohi.

Yhteistyössä