Kysymys petetyille naisille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mököttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melkoinen helmi on aapeen mies. Ei viitsi edes peitellä tekemisiään. Älä anna sen loukata sua enempää. Heivaa mies pihalle, nosta nokka pystyyn ja näytä entistä paremmalta. Jokainen nainen pärjää paremmin yksin kuin valehtelevan kusipään kanssa.

Ei se aina ole niin yksiselitteistä. Esim. mulla on takanani lähes 30v parisuhde ja kyllä mä miettisin hetken kaikkea yhdessä elettyä ja koettua ja myös tulevaisuutta ennen kuin heivaisin äijän. Mun tapauksessani kun olisi jollain tavalla luonnollistakin miettiä kuinka vihreää on ruoho aidan takana, me ollaan yhdessä kasvettu teineistä aikuisiksi ja kasvatettu kolme lasta, koettu iloa ja surua ja vaikka mitä yhdessä. En mä olisi valmis kaikkea sitä heittämään kankkulan kaivoon jos mies kerran hairahtuisi.

Tämä ei ole mikään yleinen ohje tai mielipide, vaan mun käsitykseni mun elämästäni.

Minusta suhde ei ole kerta hairahdus. Ja olen minäkin poistanut miehen elämästäni lähes kahdenkymmenen vuoden yhdessä olon jälkeen pitkä aikaisen pettämisen paljastuttua. Ja nykyään olen onnellinen. Mutta jokainen rakentaa elämänsä miten itse haluaa, kukaan ei voi sitä oikeaa neuvoa antaa.

Jos miehesi on edelleen yhteydessä toiseen naiseen ei suhde varmaankaan ole ohi. Toki jos heillä on ollut syvä tunneside niin eihän sitä noin vaan katkaista vaikka tahtoisikin.
Mies voi olla sekaisin omien tunteidensa kanssa, mutta sinä päätät katseletko hänen harhailuaan vai miten toimit.

Yhteistyössä