Kysymys raskauspahoinvoinnista.. Millaista teillä on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraampi

Vieras
Mulla lähinnä närästää/oksettaa tuossa kurkussa, ei mahassa mitään tuntemuksia.. Kp nyt 32/30, testi pitäisi tehdä. Ehkäisyä ollaan käytetty, joten yllätys olisi jos olisin raskaana. Lisäksi välillä ihmeellisiä väsymys- ja huimauskohtauksia.

Voisiko tämä siis olla raskauspahoinvointia vai jotain ihan muuta? Aiemmissa raskauksissa on ollut sellaista erilaista kuvotusta..

Voi kun joku vastaisi :/

Itse olen menossa kp 30/28 eikä mitään oireita kumpaankaan suuntaan. Tänään on kyllä "syötyttänyt" koko ajan, vaikka toisaalta mikään ei oikein maistuisi. Siis silti pitää olla koko ajan syömässä. En tiedä kumpaako tuo nyt sitten enteilee.. Ja koko viikko on mennyt haukotellessa ja päiväunilla, tosin onhan tuo ollut melkoinen matalapaine säiden puolesta jotta voi johtua siitäkin.

No mulla sitä oli suunnilleen raskausviikoilla 7-10 ja se oli kirjaimellisesti aamupahoinvointia. Aamupala siis tuli ylös aina, varsinkin kahvi. Ja se iski silleen yhtäkkiä ettei ensin etonut tai mitään. Pojasta oli kauemmin pahoinvointia kuin tytöstä.

ap:lle, mulla oli kauhea pahoinvointi ja "luulin" että vihdoin odotan ja olen raskaana.. eilen aamulla heräsin ja menin vessaan ja aloin tekeen testiä kp35/norm. 28 no,ei testiä tarvinnut tehdä kun menkathan ne alkoi.. itkin kun en oisi jaksanut kestää menkkoja enää, lasta toivottu kauan.:,( Eli voi olla muuta pahoinvointia.. esim. syömättömyys, nestehukka. Jaksamisia!

Eli tämän ketjun aloittaja tässä.. kyllä tuo pahoinvointi on selvästi pahentunut, koko ajan ällöttää, kahvit meinas tulla ulos päivällä. Koko illan oon vain syönyt, vaikka melkein kaikesta tulee paha olo. Ou shit. Testin teen kunhan pääsen täältä mummolasta kotiin, ei oikein täällä voi apteekkiin mennä :/

Mitään muita oireita ei kai tällä hetkellä ole, pitääpä seurailla. Kiitos vastanneille =)

Alkuperäiselle: peukkuja d :) b

Mullakin se ruuan ei-maistuminen muuttui äklötykseksi. Koko ajan on syötävä mutta olo on vähän kuin krapulassa, etten ole varma onko se sittenkään hyvä idea. Alkoholilla ei ole osuutta asiaan :)

Ja kyllä, tiedän että apteekista saa testejä. Enpä vain viitsi mokomaan rahojani tuhlata, kun kerran suositus on että kiinnittymiskyvyttömän alkion poistumismahdollisuuden vuoksi testataan vasta kun kuukautiset ovat vähintään viikon myöhässä. Enpä ole täällä sitten itkemässä 'varhaista keskenmenoa' teille.

Pettynyt: ikävä kuulla kokemuksestasi. Parempaa onnea jatkossa!

terv. kp 31/28 ja ilolla eteenpäin!

Alusta puoli väliin oksensin joka päivä sata kertaa ja joka käänteessä.
Puol välistä loppuun oksensin silloin tällöin ja yökötti lähes joka päivä. Synnärillä oksensin viimisen kerran. :)

Juu, ei kivaa. Onneks muuten voin hyvin ja kaikki oli kunnossa. Ei vaivannu verenpaineet eikä sokerit.

Nyt kuumeillaan taas ja toivottavasti toisella kierroksella säästyisin pahoinvoinnilta tai et ois edes lievempää. :D

mulla on tän nykyisen kans iltapahoinvointia ja just tartteis kokoajan suuhunsa jotain tunkee...hetkeks helpottaa ja kohta taas äklöttää :x

pikkasen helpottanu,mut vois hävitä kokonaan.tiistaina sokerirasitus ja pelottaa pysyykö sisällä sen ajan :o
niin ja nyt viikkoja 14+3 =)

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
mulla on tän nykyisen kans iltapahoinvointia ja just tartteis kokoajan suuhunsa jotain tunkee...hetkeks helpottaa ja kohta taas äklöttää :x

pikkasen helpottanu,mut vois hävitä kokonaan.tiistaina sokerirasitus ja pelottaa pysyykö sisällä sen ajan :o
niin ja nyt viikkoja 14+3 =)

Mitä, mitä? Onkos teille tulossa vauveli. Ihanaa ja onnea odotukseen
:heart: :D

Tuota sokerirasitusta mäkin pelkäsin mut onneks pysyi liemet sisällä. Otin eväitä mukaan et sain sit heti syödä kun rasituskoe loppui. :)

Nyt tuntuu välillä rinnoissa sellaista hassua kihelmöintiä.. Jännä kun en ole aiemmissa raskauksissa tällaista kokenut, tai sitten en muista :D

Nyt siis kp 33, laskureiden mukaan nyt olis viides raskausviikko menossa. Millaisia oireita muilla näillä viikoilla? Pakko tehdä kohta testi :)

pojasta tajusin tehdä testin kun oksu lensi ennenkuin menkkojen piti alkaa. sama juttu toisella kertaa. reilu viikko ennekuin kierto loppuu halailin jo pönttöä ja hajut kuvotti ja tissit kipeet ku mitkä

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alusta puoli väliin oksensin joka päivä sata kertaa ja joka käänteessä.
Puol välistä loppuun oksensin silloin tällöin ja yökötti lähes joka päivä. Synnärillä oksensin viimisen kerran. :)

Sama täällä. Oksensin viikolle 21 koko ajan, olin sairaalassa tiputuksessa kuivumisen takia. Viikon 21 jälkeen oksensin "vain" 4-5x/pv. loppuun asti.

Yhteistyössä