Kysymys riippuvista rinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roikkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roikkuja

Vieras
mä en nyt kaipaa vittuilua, vaan ihan oikeita mielipiteitä ja tietoa siitä, että olenko mä oikeasti ainoa tällainen varhaismummo.
Mun rinnat on kokoa 75F ja ne roikkuvat. Ne roikkuvat siis ihan mielettömästi, nimittäin ilman liivejä ne yltävät valehtelematta vain pari senttiä navan yläpuolelle. Olen mitannut sen "kaulakuoppa-nänni" mitan, ja se oli 36cm.
Oudointa tässä on se, että olen vain 20 vuotias. Mulla on kyllä 1vauva, mutta en ole häntä päivääkään imettänyt koska näihin säkkeihin ei noussut maitoa ollenkaan. Rinnat olivat kyllä yhtä roikkuvat jo ennen raskauttakin.
Mua nolottaa tosi paljon, koska esimerkiksi mun MUMMOLLA on terhakammat tissit kuin mulla! Mummo on kuitenkin 70v ja imettänyt 4 lasta.....En kehtaa mennä saunaan kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa (joka tietää mun tuskani tässä asiassa...) enkä kehtaa harrastaa esim. vauvauintia tämän takia. Ono kellään muulla näin riipputissejä, ja onko tämä muka normaalia?!

Kun olet lapset tehnyt voit toki kysyä ihan tk lääkäriltä rintojen kohotuksesta. JOs se laittaa lähetteen plastiikkakirurgille. Jos siis itsetunnon rinnat vie, niin parempi se on, vaikka leikkauksessa isot riskit ja jos arpea tulee ei ne kaunista rintoja ollenkaan.

mulla myös, roikkunut jo vuosia. ei lapsia. 32v olen. Liiveillä saa huijattua, näyttää hyvältä mutta kyllä hävettää jos joutuu saunomaan.. syy mielestäni koska en ajoissa saanut tukea nuorena kasvaville rinnoille. geeneissäkin on kyllä riippureita mutta en olis 20v halunnu että jo roikkuu. Nyttemmin jo tottunu, hyvä että on terve

[QUOTE="jooo";25255341]mulla myös, roikkunut jo vuosia. ei lapsia. 32v olen. Liiveillä saa huijattua, näyttää hyvältä mutta kyllä hävettää jos joutuu saunomaan.. syy mielestäni koska en ajoissa saanut tukea nuorena kasvaville rinnoille. geeneissäkin on kyllä riippureita mutta en olis 20v halunnu että jo roikkuu. Nyttemmin jo tottunu, hyvä että on terve[/QUOTE]

saako julkisella kohotuksen ennen kuin kaikki lapset on tehty? Tai toisaalta mistäs ne sen tietää vaikka mun kaikki lapset olisi tässä yhdessä jo?

Samaa täälläkin, olen 34v, yksi lapsi ja koko 75F. Riipparit on ollut jo ihan nuoresta lähtien. Rinnat alkoi tosi nuorena jo kasvaa, enkä saanut niihin kunnon rintaliivejä. Äitini oli pienirintaisena ihan pihalla koko asiasta että milloin pitää alkaa tyttärelle rintaliivejä ostamaan. Itse jouduin niitä sitten pikkuhiljaa alkaa hommaamaan sen valtavan häpeän ja hämmennyksen keskellä. Siihen aikaan ei kovin luontevasti puhuttu kuukautisista ja kasvavista rinnoista. Harmi etten saanut rinnoilleni ajoissa niiden tarvitsemia kunnollisia liivejä, olisi varmaan tullut vähemmän riippuvat.

Minulla on. Olen kyllä "jo" 30 ja kahden lapsen äiti.
Riipparini johtuvat alunalkaen siitä, että oma äitini ei koskaan teininä ollessani kertonut minulle tukevien rintaliivien merkityksestä vaan käytin aina jotain veteliä Sloggeja. Rintani riippuivat jo ennen lapsiani.

Nyt, ollessani kolmekymppinen ja muutaman hassun kuukauden molempia lapsiani imettäneenä rinnat ovat ihan JÄRKYTTÄVÄT.

Parin vuoden sisällä tiedossa silikonit =).

Mulla suurehkot rinnat jo nuoruudesta asti. Liiveillä ei kukaan huomannut. Saunaan en mennyt kenenkään kanssa ennen avioitumistani. Imetys teki vielä tepposiaan. Sitten 40 - vuotiaana tuli rintasyöpä ja toinen rinta amputoitiin. Pyysin, että veisivät toisenkin, mutta ei. Ikuiset kivut rintaliivien olkaimista, sitten vain kipua toisella puolella. Että eletty on riippurinnoin.

Mullakin riippunut kauan ennen imetyksiä ja välillä tulee itku näiden takia. En löydä sopivia liivejä,aina ne muljahtaa ulos :( olin joskus lihavampi ja silloin pidin rinnoistani. Mut on näissä yksi hyväkin puoli, makuu asennossa pystyy syöttämään molemmistaa tisseistä vaihtamatta kylkeä, ja melkein pystyy makaamaan kokonaan selin ku tissit ulottuu kainaloihin saakka :D jos saisin rahaa menisin heti kohotusleikkaukseen.

Sanoisin sinulle ap neuvona, että kannattaa käyttää rintaliivejä (pehmeitä/toppimaisia) myös yöllä!Iitse olen imettänyt neljää lasta ja aloin ensimmäisestä raskausajasta lähtien tekemään niin, olen myös painon kanssa jojoillut melkoisesti, mutta rinnat eiväi hirveesti roiku vaikka kuppikoko D. Ei liivien ympärivuorokautinen käyttö varmaankaan riippumista "paranna" mutta uskon että estää sen lisääntymisen kumminkin.

Täällä myös yksi mummo-tissinen 25v ja kahden lapsen äiti. Imettänyt olen molemmat mutta samalla tavalla on riippunut jo vuosia muutenkin, itsellä siis 75H.

Olisin saanut lähetteen pienennysleikkaukseen mutts en haluaisi pienennystä vaan ns kiinteytystä eli ylimääräisen nahan poistoa enkä usko että tällaista tehdään kunnallisella vaikka lapset on minun osaltani tehty ja mies jonossa steriin.

Mene leikkaukseen, mulla oli ennen törkeen rumat riipputissit ja nyt kivammat, sais kyl olla ehkä vieläkin pienemmät mutta eipä ainakaan roiku.
Ei se mitään elämää ole että joudut häpeemään itteäs.

Ainakin vauvauinnissa on kaikilla vanhemmilla 30-30+ vuotiailla todella riippuvat rinnat, mutta kaikilla 20v ja vähän yli oli tosi nätisti palautunu, kannattaa mennä lääkärille näyttämään, ei 20vuotiaana kuulu rintojen roikkua, eri asia jos olisit 30vuotiaana alkanut vasta imettelemään lapsia...

Ei sen vuoksi kannata leikkaukseen kiirehtiä, että muuten elämä menisi muka pilalle. Itselläni rinnat muuttuivat myös huomattavasti ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta muutokseen tottui ja sen oppi hyväksymään.( Ne muuttuivat ajan myöten muutenkin, esim. ahkera kuntosaliharjoittelu sai taas aikaan uuden efektin.. rasvakudos ei tietenkään palautunut, mutta koko rintamus sai tukevuutta ja ryhtiä.) Nyt jälkeenpäin en kuvittele edes mitään hölmöjä ja vaarallisia leikkauksia rintojen suhteen, koska en toimi topless- tarjoilijana ja mieheni pitää rinnoistani tälläisinä kuin ne ovat, niin se miinus voidaan hyväksyä tässä elämässä ihan sujuvasti.

Yhteistyössä