Kysymys S- etukortista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Eli miten sen saa. Tiedän siis että kaupassa on niitä lappuja mutta jätetäänkö se sinne, täytyykö molempien olla henkkareiden kanssa jättämässä jos korttiin tulee puolisolle rinnakkaiskortti, täytyykö maksaa jotain siinä hakemusta viedessä ja jos niin paljonko, miksi ja voiko sitä rahaa vielä jotenkin "käyttää" eli jääkö johonkin tilille se ? Tulipas vaikeasti kirjoitettua. Ihan siis normin s- etukortin tahtoisin ja siihen rinnakkaiskortti.

menet s pisteeseen ja sanot et haluutte ne kortit ja henkkarit mukaan 80? maksaa mutta voi maksaa kateseillä tai kerryyttää niitä bonuksia..en kyllä ole varma oliks 80 ? mut kumminkin. sieltä saatte väliaikaikortit.

kai siinä molempien pitää olla jos molemmille kortti tulee.
ja kai se lappu sinne jätetään,postissa tulee kortit sitten.
ja maksaa se.muistaakseni 20e pitää maksaa heti ja loput voi kerätä bonuksilla,tai sitten voi maksaa koko kortin heti.
rahat saa tililtä ja voi käyttää mihin haluaa.

Se on se osuusmaksu joka maksetaan, riippuu osuuskunnasta, paljonko. Tämän rahan saa takaisin, jos tahtoo kortista joskus luopua. Täällä se on 100 e, josta 20 e pitää maksaa heti ja loput saa kerryttää bonuksilla.

Nykyään S-tili taitaa olla ihan ns. tavallinen pankkitili, jonne kuukauden bonukset kertyvät aina seur. kuun 10. päivä.

www.s-kanava.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Eli miten sen saa. Tiedän siis että kaupassa on niitä lappuja mutta jätetäänkö se sinne, täytyykö molempien olla henkkareiden kanssa jättämässä jos korttiin tulee puolisolle rinnakkaiskortti, täytyykö maksaa jotain siinä hakemusta viedessä ja jos niin paljonko, miksi ja voiko sitä rahaa vielä jotenkin "käyttää" eli jääkö johonkin tilille se ? Tulipas vaikeasti kirjoitettua. Ihan siis normin s- etukortin tahtoisin ja siihen rinnakkaiskortti.

Se osuusmaksu 100 ? ei jää sinun käyttöösi. Mutta, kun/jos eroat saat sijoittmasi 100? takaisin. Saat satkun takaisin myös siinä tapauksessa, että olet kerryttänyt osuusmaksun bonuksilla.

Molempien pitää allekirjoittaa ne paperit ja kai ne henkkaritkin katsottiin. Väliaikaiset käteiskortit sai samantien, itse tilikortti tuli myöhemmin. Tosin kun lapselle haettiin käteiskortti äskettäin, niin piti odottaa, että sai postista. Maksaa 100? (voi vaihdella osuuskaupoittain) ja rahaa jää sisään, sen saa kun lopettaa koko tilin. Tuolle summalle maksetaan tosi hyvää korkoa ainakin täällä (10%). Aloittaa voi pienemmälläkin summalla, jolloin bonuksista maksellaan tuota puuttuvaa osaa vähitellen.

Sä päätit sitten kuitenkin kokeilla, että kuinka hyvä se s-etukortti on :) ? Hyvä niin, sä ihan oikeasti tulet yllättymään positiivisesti miten paljon enemmän se antaa kuin plussakortti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä päätit sitten kuitenkin kokeilla, että kuinka hyvä se s-etukortti on :) ? Hyvä niin, sä ihan oikeasti tulet yllättymään positiivisesti miten paljon enemmän se antaa kuin plussakortti.

Joo en mä missään vaiheessa ole sitä vastaan puhunutkaan :D Meille vaan aiemmin tullut halvemmaksi niissä k- kaupoissa käydä kun kävelymatkan päässä. Nyt meillä kuitenkin taitaa olla muualle muutto ja siellä taas s- kauppa lähimpänä. Tuntuu hurjalta tuo 100e.. Kauanko sitä käytetään ennenkun tulee jonkunnäköistä "voittoa" ? Eli saa itselleen rahasarvoisia bonuksia?

Joo en mä missään vaiheessa ole sitä vastaan puhunutkaan :D Meille vaan aiemmin tullut halvemmaksi niissä k- kaupoissa käydä kun kävelymatkan päässä. Nyt meillä kuitenkin taitaa olla muualle muutto ja siellä taas s- kauppa lähimpänä. Tuntuu hurjalta tuo 100e.. Kauanko sitä käytetään ennenkun tulee jonkunnäköistä "voittoa" ? Eli saa itselleen rahasarvoisia bonuksia?

Siis eikö se bonus ala heti juosta, kun saat kortin...? Tuon 100 euroa tosiaan saat sitten takaisin, jos joskus haluat erota. Kannattaa aina kuun loppupuolella tarkistaa, että millaisissa ostosummissa mennään, ettei jää tyyliin euron vajaaksi seuraavasta bonus%:sta.

Bonukset lähtee juoksemaan heti. Meillä meni varmaan pari-kolme vuotta, että tuli tuo 100 euroa täyteen, emme käy kovin aktiivisesti s-kaupoissa, mutta oli ihan hyvä sijoitus, kun tuon verran kuitenkin makaisi aina jossain pankkitilillä ja sille saa 10% koron eli 10 ? vuodessa.

Jos mä maksan vaan 20e (kerralla ei taida enempään olla varaa ) niin meneeköhän siinä kauan että saa bonuksia itselle?

Bonuksia kertyy vuodessa 72 euroa, jos kuukausiostot on 300 euroa vähintään joka kuukausi.

Jos mä maksan vaan 20e (kerralla ei taida enempään olla varaa ) niin meneeköhän siinä kauan että saa bonuksia itselle?

Bonuksia kertyy vuodessa 72 euroa, jos kuukausiostot on 300 euroa vähintään joka kuukausi.

Joo.. Meneekö kaikki bonukset mitä saa niin siihe että se 100e on maksettu? Sori ei mee jakeluun :D

Mulla on ollut s-etukortti varmaan jo kohta 3 vuotta, ja mulla meni reilusti yli 2 vuotta ennenkuin sain maksettua sen lopun siitä, viime syksynä hoidin sitten sen kahdessa kuukaudessa ja loppuvuodesta rupesi jo bonuksia rapisemaan tilille ja omaan käyttöön. Ja alkuvuodesta sain tilaamani uuden S-etukortin joka on samalla maksukortti ja kun sitä käyttää niin saa sitä maksutapaetuakin joka kuukausi. Eihän mulle kauheesti joka kuukausi bonuksia tule kun ei ole autoa eikä tule käytyä matkoilla yms mutta ruokaan menee n. 300-400 euroa joka kuukausi niin kyllä niistä jotakin kertyy. Että kyllä täytyy sanoa että S-bonukset on paremmat kuin K-kaupan plussapisteet.

Jos vaan keskittää ostoksensa hyvin, niin se summa kertyy nopeastikin.
Me tankataan autot ABC:llä ja käydään vaan s-ryhmän kaupoissa. Lisäksi saadaan bonuksia Elisan puhelin-ja nettilaskuista, tapiolan vakuutuksista jne. ja joka kuukausi bonusta kertyy tilille 50-80 euroa

Me tankataan autot ABC:llä ja käydään vaan s-ryhmän kaupoissa. Lisäksi saadaan bonuksia Elisan puhelin-ja nettilaskuista, tapiolan vakuutuksista jne. ja joka kuukausi bonusta kertyy tilille 50-80 euroa

Aika paljolla saa kuukaudessa ostella, että bensan hinta tippuisi samalle tasolle kuin halpa-asemilla, ABC:n hinnat on täällä ne kaikista korkeimmat. Tapiolan vakuutuksista ei saa enää mitään s-bonuksia. Kannattaisi varmaan hieman päivittä tietoja.

Aika paljolla saa kuukaudessa ostella, että bensan hinta tippuisi samalle tasolle kuin halpa-asemilla, ABC:n hinnat on täällä ne kaikista korkeimmat. Tapiolan vakuutuksista ei saa enää mitään s-bonuksia. Kannattaisi varmaan hieman päivittä tietoja.

Täällä Tampereella ainakin on samat hinnat melkein joka bensa-asemalla, että ei abc mikään kallis bensa paikka ole ja centti kaks sinne, ei tunnu missään

Joo, Tapiolan vakuutuksista ei saa bonuksia enää 31.5 jälkeen, mutta vielä saa, päivitä sinä tietosi www.tapiola.fi =)
Ja meillä päin nuo ABC:n hinnat ei ole sen kalliimpia kun muillakaan asemilla, eikä liene kovin järkevää lähteä ajamaan 20 km pari senttiä halvemman bensalitran perässä...

Joo.. Meneekö kaikki bonukset mitä saa niin siihe että se 100e on maksettu? Sori ei mee jakeluun :D

Juu menee, ja vasta sen jälkeen kertyy boonukset.

Niin ABC- asemilta kertyy s- etua? Oon näköjään ihan pihalla näistä. Eikai tossa kortissa muuten oo mitään kk- maksua? No ei kai nyt sentään. Ei se 20e nyt niin kauheasti ole laittaa jos se menee sinne bonustilille kuitenkin. Ajattelin että 100e maksetaan vaan siitä huvista että saa näyttää korttia että sinne meni ja :whistle: mennessään. Vielä muuten yksi kysymys. Eli miten mä pääsen käyttämään s- etuja? Tuleeko sieltä "plussaseteleitä" vai maksaako ne rahaa mun pankkitilille vai miten?