kysymys seksistä jne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
Täällä eräs vauvakuumeilija miettii kaikenmoista ja kysymyksiä olis vino pino, joita nyt tähän laitan.
toivottavasti saan asiallisia vastauksia. nämä siis liittyvät seksiin....
Missä asennossa rakastelette? Kun mies on lauennut ja spermat sisässä, niin kirveleekö sperma emättimessä muilla koskaan??? Minulla silloin tällöin miehen sperma kirvelee emätintä... olen vain miettiny et onko tämä normaalia?
Sitten liukasteista, uskaltaako niitä käyttää? seksi olisi mukavampaa, kun olisi vähän "liukkaampaa", kun en tahdo kostua kovin helpolla... voiko liukasteista olla haittaa sikiölle?
Käytkö rakastelun jälkeen pesemässä alapään??
Kuinka usein rakastelette viikossa?
No niin, tässäpä niitä kyssäreitä oliski...

Ja tuosta liukasteiden käytöstä sen verran, että sitä ei vissiin suositeltu jos lasta yrittää. Taitaa jotenkin hankaloittaa siittiöiden pääsyä eteenpäin. Asennoilla ei sen kummemmin mitään väliä ole. Jos esim seisten ollessa ei voisi tulla raskaaksi, niin seisominenhan olisi silloin ehkäisykeino :) Siittiöt kyl löytää tiensä perille jos ovat löytääkseen. Tuommosesta kirvelystä taasen en ole kuullutkaan. Ja alapään pesu... jokainen tyylillään. Ei kai sitä nyt mitään kiirettä ole pesemään, mutta edelleen olen sitä mieltä, että ne siittiöt jotka ovat perille menossa, ovat niin pitkällä, ettei ne sieltä poies tule, vaikka pesee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:11 kysyjä kirjoitti:
Täällä eräs vauvakuumeilija miettii kaikenmoista ja kysymyksiä olis vino pino, joita nyt tähän laitan.
Missä asennossa rakastelette? Kun mies on lauennut ja spermat sisässä, niin kirveleekö sperma emättimessä muilla koskaan??? Minulla silloin tällöin miehen sperma kirvelee emätintä... olen vain miettiny et onko tämä normaalia?
Sitten liukasteista, uskaltaako niitä käyttää? seksi olisi mukavampaa, kun olisi vähän "liukkaampaa", kun en tahdo kostua kovin helpolla... voiko liukasteista olla haittaa sikiölle?

Kyllä me rakastellaan ihan mistä asennosta tuntuu parhaalta. Monesti se on se lähetyssaarnaaja. :D Sperma ei kirvele.

Liukasteesta en tiedä onko siitä haittaa, mutta kyllä me ainaki käytetään sillon tällön kun tuota kuivuusongelmaa kerran on niin pahasti että ilman lisäliukastusta ei vain onnistu. Kierron keskivaiheilla yritetään välttää, sillon käytetään "luonnonliukastetta" eli sylkyä, sen ei luulis olevan pahasta.

Kyllä useimmiten käyn pesemässä, mutta en ihan heti. Odotan vartin, puoli tuntia, joskus en yhtään. Ihan miten jaksaa. Muutaman kerran oon vaan käyny tipauttamasa ylimääräiset ja odottanu aamuun ennen kuin pessy.

Kertoja tulee semmoset 3-4 viikkoon. Se on meille luonnollinen määrä, ei oo yrityksen takia tarvinu lisätä kertoja.

Oleppa hyvä. :)

Minulle on kerrottu, että peseminen ei asiaan juuri vaikuta. Vesi ei auta asiaan esim. jos raskautta ei toivota ja käy jälkeenpäin 'huuhtelemassa' paikat. Saattaa jopa olla, että vesi vie pikkuheppuja lähemmäs kohdettaan, mutta en kyllä usko että sitäkään erityisesti kannattaa kokeilla raskaustoiveissa! :)

Hei!

Koetanpa vastailla kysymyksiisi parhaani mukaan. Meillä yritystä takana reilut 4 kk. Rakastelemme yleensä siten, että minä olen päällä ja joskus niin, että mies takana. Miehen sperma kirvelee silloin, jos "sinne" on tullut haavauma yhdynnästä tms. Yleensä siis siihen ulkosuulle kirvelee jos kirvelee. Liukasteita emme käytä vaan esileikki toimii meille liukasteena:)eli piitkä esileikki. Rakastelun jälkeen menen usein suoraan vessaan pissalle ja silloin kaikki ylimääräinen valuu luonnollisesti ulos. Pesen yleensä vasta aamulla, jos illalla on rakasteltu, muuten tarpeen mukaan. Rakastelemme n 2-3 krt viikossa, joskus on oltu viikko ilmankin ja joskus enemmän kuin 3 krt viikko.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:11 kysyjä kirjoitti:

Sperma kirvelee joskus, en tiedä miksi. Usein se liittyy siihen, etten saa itse orgasmia.

Liukkareita voi käyttää, vaikka lasta alulle yrittääkin. Niistä pitää vaan katsoa sellainen merkki, joka ei sisällä siittiöitä tuhoavia aineita (kun sellaisiakin myydään). Esim. ihan perusliukkari KY-geeli apteekista on hyvää. Me käytetään välillä, sitäkin voi pitää esileikkinä kun levitellään geeliä ;)

Asennot vaihtelee... Välillä tosi useasti, jopa monta kertaa päivässä. Välillä menee päiviä ettei huvita.

Silloin kun yritimme lasta alulle, lääkäri neuvoi, ettei kannata mennä heti pesemään.

Yhteistyössä