Kysymys teille joilla on/on ollut paljon ylipainoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Anteeksi jos tämä jotakin loukkaa ja ei tosiaankaan tarvi nikillä vastata, jos ei halua.. :ashamed:

Mutta olen sellaista miettinyt, että te joilla on/on ollut paljon ylipainoa, niin kuinka paljon syötte herkkuja? Syöttekö päivittäin?
Onko paino noussut vuosien saatossa, vai nopeesti?
Mitä syötte/söitte päivän mittaan?

Olen huolissaan siskostani, joka on lyhyessä ajassa lihonut paljon ja syö aikamoisen määrän herkkuja viikossa, ainakin omien puheitten mukaan ja mitä olen nähnyt kaupassa hänen kanssaan, niin herkkuja kuluu.. :/

lihavimmillani ollessani meni herkkuja joka päivä.. ja paljon! Nyt oon pitäny yhen karkkipäivän viikossa joskin hieman siitä lipsun välillä,mutta paino menossa alas.. Enkä todellakaan enää ahmi ja mässäile,niin ku aikasemmin. Niin ja ruoka-annokset oli älyttömän kokosia. Nyt käytän lautasmallia.

Jos/kun aiot puuttua siskosi syömiseen ja painoon, tee se mahdollisimman hellävaraisesti. Voi nimittäin vaan pahentaa,jos rumasti töksäyttää.. Niin ja mulla on tapana syyä sillon paljon,ku ahistaa, surettaa ja masentaa...

Mulla herkuttelu on ollut ihan sairasta. Kun muutin n. 16 vuotiaana kotoa alkoi painon nousu ja se nousi ihan puhtaan syömisen seurauksena. Paino nousi nopeasti ja kun 16 vuotta täyttäessä painoin 56-58 kg niin jo 17 vuotta täyttäessä painoin yli 70 kg ja paino nousi vain. herkuttelu oli joka päiväistä ja ihan sairasta. Se on tapa josta opettelen eroon väkisin, vaikka varmaan loppu elämäni joudun itseäni vahtimaan. Painoin suurimmillani 109 kg j pituutta minulla on 166 cm.

ennen söin joka päivä herkkuja,rasvaisia ,paljon.nykyään kerran viikossa yksi pulla tms.paino alko nousemaan 16vuotiaana ja 34 olen nyt.painoin 17.3.2005 alkaessani laihduttamaan melk 130kg.nyt olen laihtunu 60kg.joudun tarkkailemaan syömisiä loppuelämän jos ei halua kiloja takasin,ENKÄ HALUA!

Yhteistyössä