Kysymys teille, jotka ostatte vaatepaketteja huutonetistä!!

10.04.2008
667
0
16
Itselläni on siellä myynnissä nyt paketti, jossa on melkoisesti vaatetta ja ihan hyvin tullut huutojakin.

Nyt satuin löytämään kaapista vielä kenkiä melkoisen läjän. Laitanko ne mukaan ilmoitukseen, vai myynkö erikseen?

Lähinnä mietin sitä, että jalan koko on niin yksilöllistä ja kaikki on ainakin kauhistelleet että meidän likalla on iso jalka.

Eli tuntuuko ostajasta siltä, että väkisin tungen ne mukaan, että pääsen eroon?

vaatteet ovat noin 116cm ja kengät olisivat 28-31 kokoa.

kengät on vähän vaikeempia ja itse huudan vain kohteita joissa valtaosa tulee käyttöön. Ehkä voit kysyä huudon voittaneelta, että onko kiinnostunut kengistä kun huuto on päättynyt. Tai sitten tee paketti kengistä ja laita vaateilmoon siitä linkki?

On puolestaan ongelmana aina se, että kengät on paketeissa liian pieniä, jos ostan tytölle vaatetta. Nyt on käytössä vaatteet kokoa 104-110 ja kengän koko on 28.

ehkäpä teen niin, että saa ne mukaan jos haluaa.

Itse kun niin monesti olen katsonut vaatepaketteja sitten siellä joukossa on niitä alusvaatteita ja liian pieniä kenkiä niin jätän huutamatta.

Mä en IKINÄ vois kuvitella ostavani lapselleni (enkä itsellenikään) toisen vanhoja sukkia/sukkahousuja/alushousuja. YÖK!

No kyllä mä voin omalla lapsellani toisen sukkia käyttää. Sukkahousuja myös. Alushousuja en käyttäisi. Tuli vaan mieleen, että miten viitsit myydä kengät eteenpäin jos et itse pysty käytettyjä sukkia lapsellesi pukemaan? :D

Mutta kengät on sellainen asia, että ehkä itse myisin erikseen, koska aina koot ei natsaa yksiin.

Yhteistyössä