M
"MarikA"
Vieras
Eräs kaverini, miespuolinen lapsuudenystäväni sai vuokra-asunnon kunnalta ja hän ei saanut mistään vuokravakuutta joten maksoin suht hyväpalkkaisena vuokravakuuden hänen vuokranantajansa tilille. Ilmoitetaanko minulle jos kaveri ei ole maksanut vuokriaan tms. jos muuton yhteydessä häneltä viedään vuokravakuusraha esimerkiksi maksamattomiin vuokriin? Tuleeko minulle mitään ilmoitusta asiasta?
Minua vähän epäilyttää koska tämä jäbä on ennenkin jättänyt vuokria rästiin. Olen kai niin hyväsydäminen etten voinut olla kaveria auttamatta vuosi sitten ja nyt hän on muuttamassa syksyllä johonkin unelmakämppäänsä yksityiselle..
Onko kenelläkään tietoa? Askarruttaa vaan mieltä. Kaverin vuokranantajalla ei ole minusta tietoja, vain vuokravakuus on maksettu nimelläni..
Onko näihin joku yhteinen linja kunnilla, tämä kaveri asuu Turun lähellä..
Minua vähän epäilyttää koska tämä jäbä on ennenkin jättänyt vuokria rästiin. Olen kai niin hyväsydäminen etten voinut olla kaveria auttamatta vuosi sitten ja nyt hän on muuttamassa syksyllä johonkin unelmakämppäänsä yksityiselle..
Onko kenelläkään tietoa? Askarruttaa vaan mieltä. Kaverin vuokranantajalla ei ole minusta tietoja, vain vuokravakuus on maksettu nimelläni..
Onko näihin joku yhteinen linja kunnilla, tämä kaveri asuu Turun lähellä..