Jos saa semmosen varhaisen keskenmenon, niin tuleeko sen jälkeen vielä erikseen menkat vai alkaako siitä tavallaan uus kierto. Epäilen, että sain sellasen, koska menkat oli pari viikkoa myöhässä ja sitten tuli sellanen klöntti ""tuolta"" (vähän niinku liiskaantunut puolukka, yäk) ja varmaan pari pisaraa verta. Sitä oli kyllä tosi vähän. Tai mitä lie sitten oli. Menkkoja ei ole näkynyt sen jälkeen ja testin oon tehnyt, enkä ole paksuna. Pitää tehä myöhemmin toinen testi, jos niitä ei ala näkyä. Kierroista en osaa sanoa mitään. Aluks tuli suht normaalisti, kun vertaa pillereiden syönti aikaan, mut viime aikoina ne on tullut vähän miten sattuu. 5 kk sitten lopetin pillerit. Jospa se kierto tasaantuu ajan kuluessa tai nappais sitä ennen
Mulla oli kans kerran menkat myöhässä ja sit tuli 2 isoa ""klönttiä"" siis jotain 6-8 cm kokoisia ja menkat alkoi normaalisti sit samantien. Keskenmenoa mulla ei ole kyllä ollut. Itse lopetin pillerit 9 v käytön jälkeen n.6 kk sitten ja kierrot ovat olleet tosi tasaiset sen jälkeen ja nyt ollaankin sitten kolmannella kuulla raskaana et kyllä se sullakin viel varmasti tärppää. Kaikkea hyvää sinnepäin !!!
En minäkään tiedä oliko se nyt keskenmeno, mietin vaan omassa pikku mielessäni. Kiva kuulla, että se raskaus voi jopa onnistua noinkin pitkän pillereiden syönnin jälkeen. Ite söin niitä tabuja 6 vuotta, mutta mulla tosiaan meinaa olla kierrot miten sattuu. Lääkärissä en oo käynyt enkä käy. Korkeintaan, jos menee vuosi eikä mitään tapahdu. En aio stressata tämän asian kanssa. Vaan onnea sinnepäin