kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkäävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkäävä

Vieras
Olen raskaana viikolla 5 ja minulla ei ole mitään raskausoireita toisin kuin aikaisemmissa raskauksissa. Jostain luin, että raskaus, joka päättyy keskenmenoon alkuraskaudessa, on usein oireeton, ei siis pahoinvointia, rintojen arkuutta, hajuherkkyyttä. Onko teillä kokemuksia, onko oireettomuudella ja keskenmenolla yhteyttä keskenään?

Mulla tää raskaus oli melko oireeton ja rv 7 tuli verenvuotoa. Kohdunkasvukipuja ei ollut jne...Olin ihan varma keskenmenosta! Noh, vuodoista huolimatta sikiö voi hyvin, vaikka ensin ei sykettä löytynytkään, mutta myöhemmillä viikoilla löytyikin. Ja mulla on taas ollut enemmän oireita, vaikka raskaus olikin keskeytynyt. Eli ei nuo oireet oo aina niin suuntaansa pitäviä...Viime raskaus(josta lapsi), oli myös tosi oireinen, siksikin ajattelin heti, että nyt kaikki ei voi olla hyvin. Mutta noilla viikoilla etenkin, oireettomuus taitaa olla perin normaalia =)

Minulla kahdeksan keskenmenoa,alkurakauden ja keskiraskauden.Jokaisessa raskaudessa olen joutunut "kärsimään" kaikki mahdolliset raskausvaivat...ja aivan turhaan.Joten oireilla tai oireettomuudella ei ole yhteyttä keskenmenoihin.

Yhteistyössä