Kysyykö Astrolabe kaiken mieheltään ennen kuin tekee mitään tai toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MiNtTu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MiNtTu"

Vieras
Olen nyt lukenut tätä palstaa muutaman kuukauden ja tällä Astrolla on kamala tarve tuoda koko ajan miestään, joka, jos olen oikein ymmärtänyt palstailee myös täällä ( outoa mieheltä..) esille melkein jokaisessa kirjoituksessaan. Tuntuu et eläis hieman tossun alla ja aina se mies pitää sotkee jokaiseen asiaan.. Käytkö edes vessassa ennen miehesi lupaa? =)
Ei millään pahalla, ihmettelen vain. Itse olen 2 lapsen äiti eikä minun tarvitse mieheltä kysellä lupaa tai en tee kaikkea tekemääni miehen vuoksi..

En. Esim. tuo kenkien kosteussuojajuttu meni ihan sillai, että olin menossa kenkiä suihkuttamaan, mieheni sanoi siihen väliin, että "hei, sie oot raskaana, mie teen tuon myöhemmin." Sellasta normaalia ihmisten kommunikointia vaan.

En. Esim. tuo kenkien kosteussuojajuttu meni ihan sillai, että olin menossa kenkiä suihkuttamaan, mieheni sanoi siihen väliin, että "hei, sie oot raskaana, mie teen tuon myöhemmin." Sellasta normaalia ihmisten kommunikointia vaan.

Eihän ku oikeesti se hyökkäs sun kimppuun, repi sen suojajuttupullon kädestä ja heitti seinään ja mätkäs sua kengällä päähän huutaen 'anna olla viimenen kerta ku yrität kosteussuojata mitään ilman mun suostumusta!'
Kyllä palsta katos tietää.

Mitä, eikö muut muka kysy? Mulla on ihan hirveä kakkahätä eikä mies ole kotona, eikä edes vastaa puhelimeen että voisin pyytää kakkaluvan. En tiedä kauanko pystyn pidättelemään. Toivottavasti Hän tulisi pian kotiin, muuten pääsee löröt pöksyyn :(

• Tykkää
Reactions: tasamaan tallaaja

Minulle tulisi tuosta olo, että mies arvostelee äitiyttäni ja kykyäni ajatella lapseni parasta. Olo, ettei mies luota arvostelukykyyni.
Minulla tosin onkin "ei tartte auttaa"-syndrooma ja ylikorostunut tarve kontrolloida kaikkea. Hyvä, jos teillä toimii. Huolenpitoahan tuo on, mutta itse en sellaista kestä.

Jos pitää joltain kysyä ennenkuin tekee tai toimii, niin kannattais kysyä joltain tällä planeetalla olevalta - ei siis mieheltään, joka on yhtä avuton hörhö.

Minulla tosin onkin "ei tartte auttaa"-syndrooma ja ylikorostunut tarve kontrolloida kaikkea. Hyvä, jos teillä toimii. Huolenpitoahan tuo on, mutta itse en sellaista kestä.

Huono homma, vaikeuksia tiedossa elämään. Joka näet kontrolloi kaikkea, ei kontrolloi mitään.

Sinut on kasvatettu liian itsenäiseksi nauttiaksesi heikkoudestasi ja toisen varaan heittäytymisestä. :( Se on yllättävän antoisaa ja energiaa antavaa sekä tietyllä tapaa kaunista.

No kieltämättä on käynyt sama itselläkin mielessä... Ja miksi sitä omaa miestä tai suhdetta on tuotava esiin joka ketjussa, mihin sattuu vastaamaan.
Jos joku kysyy, milloin lapsilisät maksetaan, niin Astrolabe vastaa " meidän uusperheessä, missä on monta lasta, ne maksetaan 26.3. Siihen kuuluu Datan lapset, mun lapset ja yhteinen lapsi ja meillä on ihana uusperhe. Vai mitä, data?"

Astrolabehan on tunnettu siitä, että hän hullaantuu jostain asiasta ja sitten hehkuttaa sitä joka viestissä, kunnes tulee joku uusi mielenkiinnon kohde (joka on usein vielä täysin toisesta ääripäästä aiempaan verrattuna) ja sitä sitten hehkutetaan.

Kysykää ihmeessä nettipalstalla toisten suhteesta, kyllähän täällä varmana tiedetään kuinka heidän suhteessaan toimitaan, koko palstasakkihan asuu heillä ja seuraa silmä kovana ja korvat höröllä.

[QUOTE="mari";28635367]No kieltämättä on käynyt sama itselläkin mielessä... Ja miksi sitä omaa miestä tai suhdetta on tuotava esiin joka ketjussa, mihin sattuu vastaamaan.
Jos joku kysyy, milloin lapsilisät maksetaan, niin Astrolabe vastaa " meidän uusperheessä, missä on monta lasta, ne maksetaan 26.3. Siihen kuuluu Datan lapset, mun lapset ja yhteinen lapsi ja meillä on ihana uusperhe. Vai mitä, data?"[/QUOTE]

JUST näin! Ihan kuin Astrolaben näppikseltä. :D

Yhteistyössä