Kyttääkö puolisosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostuttavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivostuttavaa

Vieras
Oletko koskaan huomannut että puolisosi kyttää tekemisiäsi? Mi nun puoliso lukee tkstiviestini puhelimesta aina kun hänellä on siihen mahdollisuus (esim. jos puhelimeni jää vahingos kotiin tai jos nukahdan illalla ennempää kuin hän). Siitäkin olen huomannut että hän lukee niitä,koska yksikin päivä olin jättänyt puhelimeni takkini taskuun ja se löytyikin keittiön hyllyltä.
Ja joskus jos lähden johonkin pitemmälle reissulle,niin hän sanoo puoliksi leikillään ja puoliksi tosissaan; että olehan sitten kunnolla siellä..
Eli puolisoni ei luota minuun. En kyllä ole antanut siihen koskaan mitään aihetta,etteikö hän voisi luottaa minuun...niinkuin hän. Puolisoni on joskus flirttaillut toiselle henkilölle ja jopa viestitellytkin toisen kanssa.
Minusta jotenkin tuntuu,että hän on pettänyt minua ja siksi vainoaa minua. Niinhän sitä sanotaan että se joka on pettäjä epäilee aina että muutkin pettää.
Asiasta olen puhunut hänelle,mutta hän kieltää asiat ja tuntuu kuin puhuisin seinille. Mikähän tähän olisi avuksi??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 18:15 raivostuttavaa kirjoitti:
Oletko koskaan huomannut että puolisosi kyttää tekemisiäsi? Mi nun puoliso lukee tkstiviestini puhelimesta aina kun hänellä on siihen mahdollisuus (esim. jos puhelimeni jää vahingos kotiin tai jos nukahdan illalla ennempää kuin hän). Siitäkin olen huomannut että hän lukee niitä,koska yksikin päivä olin jättänyt puhelimeni takkini taskuun ja se löytyikin keittiön hyllyltä.
Ja joskus jos lähden johonkin pitemmälle reissulle,niin hän sanoo puoliksi leikillään ja puoliksi tosissaan; että olehan sitten kunnolla siellä..
Eli puolisoni ei luota minuun. En kyllä ole antanut siihen koskaan mitään aihetta,etteikö hän voisi luottaa minuun...niinkuin hän. Puolisoni on joskus flirttaillut toiselle henkilölle ja jopa viestitellytkin toisen kanssa.
Minusta jotenkin tuntuu,että hän on pettänyt minua ja siksi vainoaa minua. Niinhän sitä sanotaan että se joka on pettäjä epäilee aina että muutkin pettää.
Asiasta olen puhunut hänelle,mutta hän kieltää asiat ja tuntuu kuin puhuisin seinille. Mikähän tähän olisi avuksi??

Noh, eikös täällä ollut jokunen aika sitten aihe, jossa nainen epäili miestään uskottomaksi ja hän halus lukea miehensä viestejä ja tosi monet oli sitämieltä, että kyllähän nyt se on "ihan normaalia ja hyväksyttävää" lukea toisen viestejä....ilmeisesti olet nainen?
Olisi kiva tietää miten hyväksyttävää se on nyt, jos ja kun, viestien lukija onkin mies????

Ikävää yksityisyyden loukkaamistahan tuo on. Vaikka parisuhteessa/avoliitossa/avioliitossa olisi niin ei se ainakaan minun mielestä tarkota sitä että toisen viestit saa lukea.

Lueppa miehesi viestit ja saattaa selvitä mistä johtuu epäily. Eli siis oot ihan oikeessa että se joka epäilee myös ajattelee tuollaisia asioita omalle kohdalleen.

Voin kertoa tosi tapahtuman joka sattui minulle. Eli seurustelin sellaisen naisen kanssa joka oli todella mustasukkainen ja lueskeli tuon tuosta vitsin varjolla viestini. No niinkuin kaikki arvaa päättyi se suhde kun sain tietää että hän pettää. Tämä on myös tapahtunut toisinpäin kerran nykyisen naiseni aikana. Kävi niin että viaton leikki johti siihen että mulle tarjottiin suoraan seksiä jonka torjuin, koska en voisi enää olla rakkaan naiseni kanssa jos kantaisin tuollaista syntiä, mutta sen tarjouksen jälkeen huomasin, että olin poikkeuksellisen kiinnostunut naiseni tekemisistä ja helposti mustasukkainen.

Kai sitä vaan tajuaa tuollaisessa tilanteessa miten helppoa on loppujen lopuksi pettää ja alkaa ajattelemaan, että entä jos oman naiseni kohdalle sattuisi samanmoinen tapaus niin mikä olisi lopputulos...

Yhteistyössä