La 2/09 - SAANHAN uutta korotettua äitiyspäivärahaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
Kun laskettu aika on helmikuun lopussa, miksei äitiyspäivärahan korotus koskisi minua? Aiemmassa ketjussa joku kirjoitti, että la helmikuussa ja saa vanhan äitiyspäivärahan mukaan rahat, en ymmärrä! Meillä ainakin tuo korotus on niin iso summa kk-rahoihin, että tahdon tietenkin sen ja oma la:ni on tosiaan helmikuun lopussa. Help!

kuinkas aikasin sinne kelaan piti viedä ne hakemukset ja kuinka aikasin siellä tehdään päätökset..eiköhän mene sen mukaan kumman vuoden puolella päätös on annettu?

Alkuperäinen kirjoittaja help:
Eli mun pitää jättää hakemus joulukuun puolella, pari päivää ennen kuun loppua la:n mukaan, joten ei saada korotettua äitiyspäivärahaa?!?!?!?!??

Mä en osaa sanoa, mutta niillä on siinä jokin tietty päivämäärä mistä alkaen niitä alkaa saamaan ja se selviää sulle ihan kelasta kysymällä. Joku raja niihin on valitettavasti laitettava.

kannattaa kelasta varmistaa asian oikea laita että minkä mukaa ne myöntää..lasketua ajan vai sen mukaa milloin hakemus käsitelty. ja harvoinpa ne samana päivänä asiaa käsittelee ku oot hakemuksen jättänyt

Yhteistyössä