La 23.8.2006

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Onko muita samalla lasketulla ajalla 23.8?! Kerro itsestäsi mitä vain. Itse odotan kolmatta, esikoinen tyttö 6/2000 ja kuopus poika 7/2003. Sitten lapsikatraamme on täysi. Asun keski uudellamaalla. Ikää 32v. Tod.Näk aion mennä hyvinkäälle synnyttämään niinkuin aiemminkin. Olisi kiva kuulla teistä muista.

moikka!!!!!!!!!!!!!

ihanaa.....kun on kohtalo tovereita (ei vais) itellä kans LA 23.8...näillä näkymin en ole vielä käynyt ultrassa voihan olla että siellä muuttuu!!!!!!!!!!!!!!1nyt olis niinkun rv 6+1 näitten kaikkien laskurien mukaan..........kivaa kun voi vaihdella kuulumisia...oon 21 ja risat ja asustelen avoliitossa tampereella.....esikoistamme odottelemme mut on meillä 2 kpl karvasia lapsukaisia.............. vaihdellaan kuullumisia.... nyt tarvii alkaa syöpötteleen...........ONNEA KAIKILLE MAHAKASTA UUTTA VUOTTA!!!!!!!!!!!!

Meillä laskettu-aika 26.8 tietämillä,voi toki vielä muuttua pari päivää.Täällä odotellaan toista lasta.Tyttö 4/01.Voi laittaa meiliä:
noora.ahola3@luukku.com
Olen 26v.

Moi,

täällä myös la 23.8.06.
Kolmatta odotellaan ja myöskin viimeistä, tytöt 3v ja 1v.
Oulun suunnalla asustellaan ja kärsitään hirvittävistä pahoinvoinneista, taas.
Ikää on kohta 32v mittarissa, tai siis köhöm 25...? Eikös se niin ole ettei naiset vanhene tosta ollenkaan. :o)

Janna

Minä, joka aloitin tämän ketjun, poistun mieli maassa takaalalle.. Niin siinä vaan kävi että vuoto johti keskenmenoon. Toivon teille muille parempaa onnea. Vuosi ei voisi just paljon huonommin alkaa.. Tästä ei ole kun yksi suunta eteenpäin.. Se on ylöspäin.

Yhteistyössä