La Tammikuu 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Memmu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Memmu86

Jäsen
08.02.2010
425
0
16
hei aattelin uuden pinon laittaa pystyyn niille joilla laskettu aika tammikuussa =)
Itse tein tänään plussan joten tammikuulle menee laskettu aika, mutta huomenna selviää paremmin päivä kun soitan neuvolaa..

Taustatiedoistani: Olen siis 24-vuotias toista lasta nyt odottava äiti :D Ensimmäiseni on 2-vuotias. Minulla on ollut hyvin epäsäännöllisiä kiertoja joten tarkkaa raskaus viikkoa en nyt tiedä... huomenna teen viikkonäyttö testin =) Lasta yritettiin melkein vuosi ja yksi keskenmeno oli 11/10 :ashamed:

Joten tulevat tammikuun vauvojen äidit tänne keskustelemaan oireista sekä mieltä askarruttavista asioista =)

Liityn seuraasi memmu:) ja onnea plussasta:flower:

Eilen sain positiivisen tuloksen raskaustestistä! Tänään tein vielä toisen varmuuden vuoksi :ashamed: Kuukautiset oli 5pv myöhässä kun tein positiivisen testin, aiemmin näytti negaa. LA on kaiketi sitten ihan tammikuun alussa.

Odotan myös toista lasta. Esikoispoika syntyi 4/09 eli on vasta täyttänyt 1v. Olen 24-vuotias ja asun Jyväskylässä.

Saitko jo neuvolaan ajan memmu?

liityn minäkin joukkoonne. sain plussan testiin maanantaina dpo9(sitä ennen haamuja) menkat pitäisi alkaa tänään tai huomenna mutta eivätpä vissiin alakkaan. tänään oli vielä yksi testi pakko tehdä ja plussaa sekin näytti.
kaksi lasta on ennestäään 05 ja 07 syntyneet.

neuvolaan soittelin jo eilen koska ihmettelin niin kovin tuota aikaista plussaa. olisin halunnun hcg nmääritykseen lähetteen mutta sain vain neuvola ajan 6.4

ain niin ja la laskureiden mukaan 8.1.2011

Suuret onnittelut teille kaikille plussanneille,erityisesti Mutzilla :heart: Ihanaa kun on jo tammikuistenkin pino,tuntuu oma odotus lyhyemmältä =)

Elokuisista onnittelemassa Me9jaBonus rv 24+6

Minä liityn joukkoon myös kolmatta odottaen ja lasketulla ajalla 3.1.2011...

Mutzilla tee vaikka "tammikuun tähdet" :D :laugh: Siis oikeesti kaikki nimet käy! Mut heti ekaksi kannattaa laittaa tuo nimilista niin on sit helppo seurailla ketä on mukana ja millä viikoilla.

Oih!!

Tammikuistenpino!!!! Olen vakaasti päättänyt liittyä tähän pinoon noin viikon päästä :laugh: Tipahdin tuolta joulukuisista keskenmenon vuoksi, mutta nyt jo uutta yritystä jännäillään :)

Onnea kaikille :flower:

joo voihan tähän listan kivemman otsikon laittaa =) ja tietty lista jossa näkyy kaikkien raskaus viikot ja laskettu aika.. kunhan se kaikille selviää :heart: :heart:
Ja merkatkaa uus listan nimi tänne niin kaikki tietää että uus olemas!!!!!

Tänään tein viikko näytöllisen raskaus testin ja näytti et raskaan 2-3 viikkoa elo viikoilla 4-5 mennään :p Neuvolaan en kerennyt soittaa joten tarkkaa laskettua päivää ei järkeilty :D Mutta huomenna soitan niin on päivä mitä odottaa :D

Täälä alaselkä jumis, hullunmoinen väsy ja ajoittain juilii alavatsalta ja alaselästä... toivottavasti kaikki hyvin...

Kiva ku tänne oli jo monta nimeä tullu... todella paljon onnea kaikille :flower: :heart: :heart: :heart:

Meillä on poikavauvalle jo nimiki :laugh:

Ihanaa, kun alkaa olla tammikuisia! :) Mä oon jotenkin ihan täpinöissäni tästä raskaudesta. Tää on kuitenkin mun 6. raskaus, joten luulis, et ei vaan uskaltais iloita, kun 4 noista on päättynyt keskenmenoon. Nyt on tullut sellanen onnellisuuden tunne mukaan ja yritän kovasti luottaa, että tämä onnistuu.

Tein tänään vielä ton digitestin ja näytti et raskaana 2-3 viikkoa ja kyl helpotti. Viime lauantaina oli vielä 1-2, joten ainakin hormoonit nousee! :)

Onnea vielä kaikille tammitähtösille! :)

Minky 4+5

Yhteistyössä