LA TOUKOKUU 2016 PK-SEUTU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ökkis82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ökkis82

Uusi jäsen
20.09.2015
5
3
3
43
Muita äitejä pk-seudulta joilla laskettuaika toukokuussa 2016? Täällä yksi 33vuotias nainen jolla yksi lapsi jo entuudestaan. Ikäeroa näille kahdelle ihanuudelle tulee olemaan noin alle 1,5vuotta. Jotenka kiirettä tulee pitämään. Jännittynein mutta onnellisena odotan tätä ..
Olisi kiva tutustua ja verkostoitua porukalla :)

Varovainen ilmoittautuminen :D Mulla vasta rv 4+0 eli ihan alussa ollaan. La siis joskus 28.5. hujakoilla. Ja ensimmäinen pikkuinen siis meille <3 Mutta jos tämä nyt tästä etenee, niin verkostoidun mielelläni :)

Allright. Onnittelut plussauksesta :D Meillä on jo 21 tyypin sakki jolla la toukokuussa. Tervetuloa mukaan jos ja kun kiinnostaa. Siellä on kyllä muualtakin suomesta olevia mammoja mutta itse olisin kiinnostunut tutustumaan pk-seutulaisiin koska täällä itse asustelen :D

• Tykkää
Reactions: Pepiita
Kiinnostaa kyllä :) Onko se siis tuo "toukokuun tömistelijät" -ryhmä? Sitä jo katselinkin sillä silmällä. Tuo fb-ryhmä kiinnostaisi, mutta eihän sinne liittyminen näy kenellekään :D? Etten vaan vahingossa paljasta raskauttani koko maailmalle heti.

Yhteistyössä