Lääkärissä käyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
=)
Ja öö, tuota noin ... Tk.lääkäri sanoi viikko sitten että kohdun kaulaa jäljellä sentin verran :whistle: Tämä lääkäri ensin tunnusteli ja sano et oikeen kiinteältä ja hyvältä tuntuu kohdunkaula ja suu. Ja ultras sen sen jälkeen... sitä on VIISI senttiä jäljellä :D Alunperin sitä on siis ollut kuusi senttiä, kun aikasemmin sanoin että kolme :ashamed:
Kaikki on siis hyvin. Täytyy välttää askareita mitkä aiheuttaa supistuksia mutta muuten voin elellä normaalisti =) Luultavasti töihin en enää pääse palaamaan ellei nää supparit tästä lopu... mutta pääasia kuitenkin että pieni voi hyvin.

Yhtään ultra kuvaa en saanu mukaan kun en siinä sitte tajunnu pyytää ja se vähän harmittaa. Myöskään kuvaa vaavista en itse nähnyt.

Lääkäri vain sanoi että syke on tasainen, päänympärys ja reisuluun pituus vastaa viikkoja ja kun sukupuolta kysyin niin lupasi tarkastaa... Mutta sanoi sitten että vauva on perätilassa ja sellasessa asennossa että "ne on niin pienet ettei varmaksi voi sanoa tällä kertaa mitään" =)

Ja voi että on hyvä ja huojentunut olo. Oli kyllä täysin sen 84? arvonen juttu ja jos vaan oisin rikkaampi ni kävisin kaikki käynnit tuolla. Julkisella en kävis ollenkaan. ( Tuolla kävin varhaisultrankin sillon ja lääkärikäynnit käyn siellä myös. ) Nyt ootellaan keskussairaalaan rakenneultraan aikaa mikä on 24.10 ja sen jälkeen pääsen joulukuussa taas tuonne yksityiselle lääkärille ja joskos se sitte selviäis se sukupuolikin ;)

Onnellinen Loka ja Tirriäinen 16+5 =)

smirgelaine : Juu, nyt soitan huomenna naistentautienpolilla ja kerron etten perjantaina tule. Ja soittelen sen pissanäytteen perään sitten varmaan perjantaina.

Bellukka : nyt mie alotan sen nauttimisen :D Mikään ei just nyt hirvitä eikä harmita ... Nyt nautitaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
smirgelaine : Juu, nyt soitan huomenna naistentautienpolilla ja kerron etten perjantaina tule. Ja soittelen sen pissanäytteen perään sitten varmaan perjantaina.

Bellukka : nyt mie alotan sen nauttimisen :D Mikään ei just nyt hirvitä eikä harmita ... Nyt nautitaan =)

musta oot stressannu niin kovasti et ois jo aika nauttia ja ottaa iisisti :)

Onneksi kaikki on hyvin! Voi olla, että supistuksetkin vähenevät, kun stressi hellittää: enää ei tarvitse miettiä, minkä verran sitä kohdunkaulaa on enää jäljellä ja joko kohdunsuu on auki! Leppoisia odotusaikoja! :flower:

Pintelin ehkä ois kannattanut jättää kommentoimatta ollenkaan jos ei kerran kiinnosta ja miks yleensä ees avasti koko juttua jos ei kerran kiinnosta!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja vastata halveksivasti viestiin sitten! Ei sun omat alotukset kyl ol niitä maailman parhaimpia ja oon jättäny ne avaamattakin! Kaduttaako kenties toi sterilisaatio?!

Ap:lle hyvä juttu että kaikki hyvin nyt:)

Pintelin, tiedoksi vain, että jostain syystä minua kiinnostaa Lokan raskauden kulku. Syytä en tiedä miksi, mutta melkein joka kerta olen jotain vastannut.
Tosi on, että ei minulla kaikkien raskauden tällä palstalla kiinnosta, jostain syystä olen Lokan lapsettomuuttakin seuraillut palstalla jo pidemmän aikaakin, ehkä siitä johtuu, että hänen raskauskin kiinnostaa.

No saihan pintelin nyt kuitenkin kerran olla itsekin se, kuka sanoo, että kenellä kiinnostaa nämä jutut.

Anyway, hyvä juttu että asiat onkin mallillaan. Oliko tk-lääkäri siis pelkästään lisensiaatti ilman erikoistumista, vai oliko siis terveyskeskuksen oma gynekologi, jolla oli vain hieman hakusessa ollut oleellisuudet?

Uusimmat

Yhteistyössä