lääkkeellinen tyhjennys,keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Huomenna aamusta menen osastolle tuohon tyhjennykseen, kysymys kuuluukin että saakohan mies tulla mukaan..? Yksi lääkkeellinen tyhjennys keskenmenon seurauksena mulla on jo takana mutta silloin olin yksin sairaalassa.(kahden hengen huoneessa yksin)
Jotenkin haluaisin miehen sinne pitämään seuraa. Onko jotain syytä miksei mies voisi olla mukana?

[QUOTE="mame";25628923]No ainakin oulussa saa, eikä vissii oo mitää huonetta, verhot vaa eessä ja omat paarit sentään saat[/QUOTE]

Voi kamala. Siis jossain käytävälläkö siellä pitää maata supistusten kanssa ja juosta vessassa kun veri virtaa? :O Eipä kyllä paljon ihmisen yksityisyyttä kunnioiteta.. Onneksi täällä Etelä-pohjanmaalla pääsee edes huoneeseen.

No pääsee Oulussa huoneeseen! Mutta jos osasto on täynnä, niin sitten tietenkin joutuu käytäväpaikalle. Ensisijaisesti kuitenkin huoneeseen ja mies mukaan vaan!

Mä kans kysyin tuota että saisko pillerit kotiin että saisin kotona hoitaa tyhjennyksen mutta viime keskenmenon jälkeen sain vielä kaupanpäällisenä kohtutulehduksen joten haluavat "hoitaa kunnolla" nyt osastolla. Parempihan se niin tietysti on..

Yhteistyössä