Lady Domina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja the man
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Aloitit keskustelun mielestäni väärin peräänkuuluttamalla Lady Dominaa. Kaikki kun eivät välttämättä ymmärrä noin hienoja ilmaisuaja.

Kaikki naisethan ovat jollaintavoin alistajia tiedostamatta sitä ise. Tarkoitan tällä, että naiset oppivat jo omalta äidiltään tämän käyttäytymismallin, jotenka se on heille aivan luonnollinen tapa käyttäytyä puolisoaan- miestä kohtaan.

Eli seuraavan kerran, kun etsit tämäntyyppistä kontaktia, niin käytä ilmaisuja, jotka naiset ymmärtävät ja tunnistavat, kuten esimerkiski ""Haluan jonkun pirttihirmun Justiinatyyppisen hirviöämmän kurittamaan ja alistamaan minua niin psyykkiseti, kuin fyysisestikin"".

Tässä olen.Nyt sitten kerrot,ja muista tarkasti mitä kaikkea pahaa olet puuhannut selkäni takana?Voin arvata sinun mm.Pitäneen jotakin anuksessasi ja olet samassa yhteydessä hivellyt jäykkää kaluasi ja lopulta vastoin kaikkia lakeja ilman lupaa runkannut itsesi loppuun.Kenties tulit vielä kaiken lisäksi sukkahousuihin?Muista kertoa ehdottoman rehellisesti tai muuten jätän sinut leikkimään leluillasi.Nuoria orja-poikia löytyy aina jotka haluavat mielyttää,laueta saappailleni,puhdistaa ne nuolemalla ja mikäli oikein anelevat saavat ehkä maistaa lady dominaa.Voin luvata että jo ensimmäisen session jälkeen tunnet lievää kipua istuessasi johtuen mm.Punaraitaiseksi piiskatusta perseestäsi,opetan myös sinut runkkaamaan kunnolla mutta vain ja ainoastaan kun lady domina niin määrää.Takuulla tuotan tuskaa anaalissasi,jotta oppisit ettet itse työnnä sinne edes sormeasi luvatta.Tulet myös käyttämään suukapulaa,nipistimiä erillaisilla ketjuilla,kaulapantaa,käsirautoja,erillaisia dildoja,tappeja ja naamioita.

Domi tunnustan sinulle että olen tehnyt jotain tuollaista. Olen kulkenut kaupungilla pitsipikkareissa ja rintsikoissa. Olen nukkunut yöni sukkahousuissa ja paksu anustappi suolessani. Olen kastellut näiden housujen etumuksen usein spermallani! Olen nauttinut ilman lupaasi haaveillen sinusta ja vain sinusta Lady Domina!

sinä lady,sinä Armoitettu valtiatar,ota minut kouluun. Nöyrästi rukoilen. Olen kuitenkin tottelematon kaikilla kuviteltavissa olevin tavoin,enkä sinun arvoisesi.

Muistit vielä viimekertaisen sessiomme.
Kiihoituin valtavasti. Tarvitsen rankaisua
Voisitko laittaa maili osoitteesi, jotta voimme jatkaa
sessioita privaatisti, jopa joskus myös livenä.
Jään odottamaan vastaustasi.

Vili:olet kutsunut minut kotikäynnille.Menemme makuuhuoneeseen ja käsken sinua riisumaan,äläkä luule etten laukulleni mennessä huomaisi kiimaisia katseita kun katsot minua,latex-korsetti,pitkät saappaat,sukat,no tästä saat maksaa myöhemmin.Sinun istuessa sängynlaidalla asetan sinulle renkaista,ketjuista,nipistimistä koostuvaa asustetta,kyrpäsi pyrkii seisomaan ja ilman lupaa.Käsken sinut lattialle nelinkontin,no saat vielä mahdollisuuden:nuolemalla saappaitani ja pyytämällä anteeksi.Nuolet ja anelet et vain oikein ole vakuuttava.Asetan sinulle suukapulan,otan esiin ratsupiiskani jota annan sinun välittömästi maistaa,kyrpäsi pyrkii seisomaan mutta asusteesi ""ansiosta""nipistimet nänneissäsi ja kiveksissäsi repivät ihoasi,mutta siitähän sinä nautit.Katseesi on kiimainen kun katsot kovana seisovaa kaluasi,puistan päätäni ei,ei ja sivallan muutamia kertoja ratsupiiskalla pakaroitasi,otan laukustani mustan suuren dildon,vaseliinia,hanskat.Vedän hanskat käteeni ja aloitan rasvaamaan anustasi kun työnnän...

Rasvaa aukkoosi lantiosi nussii ilmaa.Rasvaan dildon joka on n.30cm pitkä ja 6cm paksu.Irroitan suukapulasi ja menen taaksesi ja aloitan työntämään dildoa anaaliisi huohotat rajusti kun valta sauva lopulta liukuu sisääsi.Laitan vibran lujalle ja sinä pidät eläimmellistä huohotusta.Runkkaan rajusti sauvalla persettäsi,pyydät,rukoilet että saisit tulla mutta ei.Jätän sauvan surisemaan sisääsi ja astelen eteesi käsken nuolla saappaitani ja kovam kiiman tärisyttäessä sinua alat lipomaan saappaitani,mutta tämä taisi olla liikaa koska et ehtinyt kuin maistaa saapastani kun laukesit kasvot kiimasta vääntyneinä heitit lastisi lattialle eteeni.

Taisit vain pitää siitä.Vedän sauvan pois ja täriset lattialla oman spermasi seassa.Vai tykkäät kun persettäsi naidaan?No nyt kuitenkin saat luvan pyytää kunnolla anteeksi sanojeni vakuudeksi lyön piiskalla muutamia kertoja,pakarasi ovat jo punaisten viirujen täyttämät.Kontaat suutelemaan saappaitani.Hyvä on haluat hyvittää,käsken sinua siivoamaan sotkusi.Istun saat myös puhdistaa saappaani,huomaan että yrität kovenevalla kyrvälläsi hivellä niitä lyön sinua kasvoihin avokämmenellä ja ratsupiiskalla selkääsi,ulahdat tuskasta,uusin tempuni hetken kuluttua koska työn tulos ei minua miellytä.Anelet että saisit nähdä edes vilauksen vitustani.Ei.Ei.Sinun tulee olla hiukan nöyrempi jotta voisin edes ajatella.Työnnän sinut saappaallani kauemmaksi haluat taas runkata,hyvä on mutta katsokkin ettet likaa lattioita,alat runkata ja haukun kyrpääsi veltoksi paskaksi ja lyön piiskalla reisiäsi osa iskuista osuu kyrpääsi,itket tuskasta ja otat mällisi kouraasi.Pari tippaa tippuu lattialle,piiskan säestämänä nuolet ne.

Anteeksi! Tieän etten saa nauttia ilman lupaasi. Sauvasi pepussani vei tahdon minulta. Anteeksi kun sotkin lattian, enhän vain Teidän saappaita arvon LD? Nuolen kyllä kaiken lattialta ja saappailtasi. Tunnen vittusi tuoksun sieraimissani, haluaisin nähdä sinun ihanan kiimavitun arvon LD! Pyydän sitä sinulta armoitettu Vapahtajani? Olen valmis antamaan sinulle sen mitä minulta toivot, että hyväksyt pyyntöni valtiaani Lady Domina!

Tulen luoksesi ja sidon sut konttausasentoon. Survon dildon perseeseesi ilman rasvoja ja voimalla kerralla pohjaan. Saat imeä kyrpääni, koska mies osaa ottaa oikein suihin, naiset ovat surkeita munanlutkuttajia. Nielet spermani ja lähden lähikapakkaan kaljalle. Kyllä sun vaimosi sut vapauttaa, kun saapuu kotiin ja vetää dildon pois perseestäsi. Kyllä mä sulle voin kipua tuottaa, et sä siihen mitään ladyjä tarvitse.

Hyvä on,olit kyllä aika kiltti poika.Avaan latex-läpän haaroistani ja paljastan karvattoman mehukkaan vittuni sinulle,istun tuolissa ja sinä olet polvillasi lattialla.Katsot kiimaisena vittuani,varovasti tulet eteenpäin,pyydät nöyrästi saada nuolla ja suutelet kättäni sanojeni vakuudeksi.Hyvä on saat luvan kunhan olet huolellinen,taitava,etkä unohda nuolla myös anustani.Aloitat varovasti,katsot reaktiotani.Ei.Sinun tulee keskittyä nuolemiseen ja annan kunnon sivalluksen piiskallani,nuolet ja väriset iskun voimasta.Kieltämättä tekee melko hyvää ,ehkä saamme sinusta vielä kunnon vitun nuolijan tietenkin se vaatii nöyrää mieltä ja kovaa harjoittelua.Käsken sinun ottaa laukustani apuvälineitä jotta saisit minut orkkuun saat luvan myös ottaa pumpattavan anustapin itseäsi varten.Tulet kiltisti luokseni ja käsken pyllistämään,sivallan piiskallani ja työnnän tapin raiskatun näköiseen reikääsi,pumpun pidän kädessäni jotta voin säädellä nuolemis halukkuutasi.Saat tyydyttää nyt minut mutta naida et,vielä pitkään aikaan.

Oi, miten irstas ja kiimainen vittusi on kaunis. Haukon henkeäni, en ole kokenut mitään näin järisyttävää aiemmin. En voi toivoa mitään enempää jos saan nuolla jumalattareni, sinun Lady Dominan vittua. Haen laukustasi määräämäsi apuvälineet, sillä tärkeintä on vain sinun nautinto. Tiedän, että anustappi sisälläni tulee lähes repimään anukseni, mutta se voima mikä siirtyy anuksestani, aivojeni kautta kieleeni, on tarkoitettu johdattamaan sinun nautintoasi kohti huippua. Kieleni liikkuu vitussasi ja pepussasi tavoitteena antaa tärkeimmälle ihmiselle, sinulle Lady Domina täydellinen nautinto!

Pumppaan tappiasi hiukan täyteläisemmäksi,huohotat ja iniset tuskasta,annan ratsupiiskasta lujasti ja pumppaan painetta lisää anustappiisi,uliset tuskasta ja annan piiskan heilua,olet tuskissasi mutta samaa aikaa kalusi seisoo kovana.Käsken sinut selällesi makaamaan,asetun pääsi päälle hajareisin nyt saat työntää sauvan vittuuni,saman tien kun saat sauvan sisääni istun naamallesi,käsken sinua imemään turvonnutta, klitoristani,näen että yrität runkata,lyön piiskalla kiveksille ja painan vittuni kovemmin kasvoillesi,käsken ime,ime yrität saada ilmaa välistä lopulta saat vittuni laukeamaan otan sauvan pois,siirryn kyrpäsi ylle levitän vittuani ja hipaisen huulilla kyrpääsi ja saat valtavan orkun huudat ja katsot vittuani.Käsken sinut ylös ja nyt joudun nuolemaan vittuni puhtaaksi koska sotkit sen,kuten näet et ole valmis tyydyttämään minua kyrvälläsi.Tämän jälkeen sessio on ohi ja katsokkin että kun tapaamme seuraavan kerran persereikäsi tulee näyttää juuri tuolta että olet sauvaa saanut.

Minä tiedän etten ansaitse saada työntää kyrpääni sinun vittuusi. Nuolen nöyrästi kaikki sotkuni pillustasi. Hankin itselleni isomman anussauvan, että voin toteuttaa valtiaani, sinun Lady Dominan käskyn. Tulen luoksesi ja nuolen pillusi, jos ansaitsen sinun läheisyyden, aina kun vain sinä taidot. Olen vain sinun Lady Domina!

Status
Viestiketju on suljettu.