Hae Anna.fi-sivustolta

Lähde mukaan Oriflmeen :)

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä tartsi85, 18.03.2015.

1. tartsi85 Vierailija

Moikka! Harrastan Oriflameiluu ja olen perustamassa omaa tiimiä. Etsin itselleni uusia Oriflame-edustajia. Mikäli sinua kiinnostaisi lisätulot, ilmainen kosmetiikka, oppia uutta meikkauksesta ja ihonhoidosta, terveys ja hyvinvointi, saada uusia kavereita,olet oikea tyttö tiimiini. Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää kerron mielelläni.Ota yhteyttä [email protected] :) Kerrothan ikäsi ottaessa yhteyttä, koska sinun täytyy olla vähintään 16-vuotta, että pääset mukaan ihanaa Oriflameen. <3 Jos et ole kiinnostunut, pahoittelen häiriötä ja toivotaan oikein mukavaa kevättä sinulle <3 P.s TYKKÄÄ SIVUSTANI FACEBOOKISSA Tartsin Oriflame ja voita tuotteita!

2. ei enää Vierailija

Itse myin Oriflamen tuotteita todella paljon aikoinaan. Enää en viitsisi panostaa moiseen, sillä saadakseen myyntiä ja tyytyväisiä asiakkaita (yritykselle) pitää todella panostaa hommaan. Silti saa vain rippeet, sillä tämähän on pyramidi. Sinä myyt ja saat himpun verran etua, muut kuorivat voitot päältä.

Hankala on myydä tuotetta, ellei satu olemaan kapsäkillistä kokeilutuotteita. Kuka sitä sikaa säkissä ostaa. Itse ostat kaikki näytetuotteet.

Mikäpä siinä, jos haluat rikastuttaa pyramidissä korkeammalla olevia ja maksaa hyvässä lykyssä vielä verot omista pienistä tuloistasi. Ei taideta missään muistuttaa, että kaikki tulo on veronalaista. Toki veroilta voi säästyä, kun osaa hoitaa hommansa eli on paljon vähnnyksiä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri