Hae Anna.fi-sivustolta

läiskät/pisamat pois??????

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä Pisamanaama, 14.05.2005.

1. Pisamanaama Vierailija

Moi! Onko vinkkejä miten kasvoihin saisi tasaisen rusketuksen? Meinaan kun olen taipuvainen saamaan pisamia ja läikkiä kasvoihini, maksaläikkien tapaisia... :(
    Olisi kiva jos jollain olis vinkkejä, vai onko apua vaivaan moiseen ollenkaan ...???

2. läiskä Vierailija

Marssi luontaistuotteeseen tai kemppariin siellä autetaan

3. Matkaopas Vierailija

Kaikkista parhain extra virgin oliviöljy,suosittelen

4. pisamanaama Vierailija

Kokeilepas luontaiskaupasta saatavaa Detrian valmistamaa Arbutin nimistä valmistetta. Itse olen ""löytänyt"" Arbutinin vuosi sitten ja olin tosi tyytyväinen. Pisamat eivät enää olleetkaan ainoa näkyvä osa kasvoissani ja maksaläiskät vaalenivat/tasoittuvat huomattavasti. Vaatii kyllä hieman pidemmän käytön, eli ei ihan muutama päivä riitä.

5. karjakko Vierailija

Tummeli lypsyvoidetta naamaan niin naama on niin ruskea ettei pisamat näy

6. Pisamanaama Vierailija

Oliko Tummeli vitsi vaiko täyttä totta???
    Entä Arbutin, onko pakkauksessa käyttöohjeet... ;) ???

7. onnellinen... Vierailija

Tummelikin on kokeiltu ja hyväksi havaittu. Nyt olen siirtynyt Arbutiniin jonka käyttöön olen TODELLA TYYTYVÄINEN. Ei läiskiä/pisamia/aurinko ihottumaa, vaan kaunis tasainen rusketus.
    Arbutin ei ole kovin edullista, mutta mukana seuraavia ohjeita kun noudattaa, aine kestää pitkään. Itse käytän tippojen ohella myös Arbutin päivävoidetta. Kokeile, uskon että olet tyytyväinen!!!

8. karjakko Vierailija

9. Pisamanaama Vierailija

Pisamanaama KIITTÄÄ kaikkia vastanneita. Menenkin tänään heti luontaistuotekauppaan ja kokeilen..... vaikkapa sitä Arbutinia... ensin. Jos ei tehoa minun naamatauluun, sitten kokeilen vaikkapa sitä vanhaa lypsyvoidetta ;D

10. kaisa24785 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy