Lämmöistä ja muistakin oireista

  • Viestiketjun aloittaja Summer78
  • Ensimmäinen viesti
Summer78
Tarvitsisn hieman neuvoja teiltä 'kokeneimmilta' ja viisaammilta...

Mulla oli ennen pillereitä kierto aina tasan 30 päivää, kellon tarkkuudella, samoin sen jälkeen kun lopetin pillerit lokauussa. Paitsi nyt viimeksi. Mulla on nyt se tilanne että viimeksi kuukautiset alkoi 16.1., 30pv kierron mukaan olisi pitänyt alkaa vasta pe 20.1. Eli kerto yhtäkkiä 26 pv.

Laskenko seuraaviuen kuukautisten alkamisajankohdan kumman kierron mukaan? Jos lasken sen mukaan koska olivat viimeksi eli se 26pv kierto, niin nyt kuukautiseni ovat 3 päivää myöhässä. Toisen mukaan pitäisi alkaa huomenna. ??

Mull aon ollut alavatsakipuja tämän viikon, kuten kuukautiskipujakin. Lämpö on keikkunut 37 tai hieman alle, yleensä mulla on lämpö 36 paikkeilla.

Tein eilen PREDICTOR raskaustestin ja näytti negaa...suureksi harmikseni...

Jos olisinkin nyt raskaana niin kuinka kauan lämmöt jatkuu siellä 'korkealla'? Vai jos esim. tänään on jo laskusuunnassa onko oletettavissa että en ole raskaana, vaan kuukautiset ovat alkamassa?

Kiitos jo etukäteen kaikista neuvoistanne!
 
Tepa
Lämmöt laskee kuukautisiin päin mentäessä, muistaakseni pari päivää tai päivää ennen normaaliksi kun menkat alkaa. jos lämmöt pysyy koholla niin silloin on toiveita raskaudesta.
 
..
Kiertojen vaihtelu on ihan normaalia. Mielestäni ""ajattelu-"" tai laskentatapasi on hieman omituinen, sillä useimmiten kierto heittelee jonkin verran. Ei ole siis mikään ihme, että joskus kierto on paria päivää pidempi, joskus lyhyempi. Jos ajattelet, että kiertosi on 26-30 päivää, niin testiä kannattaa tehdä vasta kp31 (eli ekana päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa). Periaatteessa jos sulla nyt on kp27, et ole vielä yhtään myöhässä - nainen ei ole kello, vaan joskus tulee heittoja ;)

Lämmöt laskevat joillain n. päivää ennen menkkoja, joillain vasta samana päivänä.
 
Summer78
Kiitos vastauksista, ja neuvoista....Olen vasta 'aloittelemassa' näitä kiertojen laskemisia jne...joten pää on enemmän kuin pyörällä...Testasin eilen illalla vielä Aconilla ja ei olisi selkeämpää negaa voinut tulla, joten eikun vaan eteenpäin! Kiitos vielä kaikille avusta!
 

Yhteistyössä