Lahden päiväkotien hoitopaikat elokuussa 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roosanäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin oon menossa kesäkuuksi töihin ja hain vuoden alussa jo kesäkuuksi hoitopaikkaa kilpiäisten päiväkotiin ja just tänään mietin että pitäisköhän sinne jo soittaa vai ilmottavatko sieltä ihan viimetingassa...

jos aloittaa hoidon "kesken kauden" niin ilmoitus voi tulla tosi viime tippaa, me haettiin jo syyskuussa, kun helmikuussa alkoi hoito ja saatiin tieto kahta viikkoa ennen (monilla ei edes tässä kohti tuu kuulemma) ei päästy yhteekään niistä kolmesta minne toive oli, no kiitollisena toki että saatiin hoitopaikka edes, ja ihan hyvä saatiikiin, nyt haettu siis siirtoa olosuhteiden pakosta, tyttö ollut hoidossa jo reilun vuoden...ja kovasti odotan tietoa miten elokuussa käy..ja tosiaan mietin vaan et missä kohti niitä paikkoja aletaan jakaa syksyä varten...
toivottavasti teille tulee tieto pian ja saatte myös paikan jonne haitte! :)
ja niin ei siitä ainakaan haittaa ole et soittaa ja kysyy ja on aktiivinen itse... luulisin :)

Ei kuulosta kauheen hyvälle, alko kyllä sen verran jännittämään että saadaanko tuolta paikka että taidan huomenna soittaa sinne(en kyllä tarkalleen tiedä minne) Mä en oo kyllä kauheen kiitollinen ihan mistä tahansa hoitopaikasta ku tarkotus on pyörällä viedä lapsi hoitoon ennen töitä niin en kyllä haluu mitään monen kilometrin ylimäärästä lenkkiä tehdä ennen seitsämää =() Mutta eihän sille tietysti mitään sitten voi...

sama mulla että ei autoa, ja siksi hain tiettyjä paikkoja, muista myös sanoa se kun soitat että olet autoton, kannattaa muistuttaa itsestään suoraan päiväkotiin, varmaan kesäkuussa lapsia lomilla että ehkä saatte paikan sieltä mistä yritit....

Yhteistyössä