läheisten menettäneitä..kokemuksia kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
olen menettänyt vanhempani ja isovanhempani nuorella iällä.nyt kun äitini kuoli niin olen olut kuin tuuliajolla..en oikein tiedä mihin kuulun tai mitä pitäisi tehdä.
olen tavallaan nyt sukuni vanhin ja se pelottaa aivan kauheasti.tuntuu että perustukset on poissa ja etten saa tätä elämääni kasaan ilman niitä.
Olen varmaankin masentunut, mutta en osaa tehdä asialle mitään.kaikki asiat jää hoitamatta ja mikää ei oikein innosta.muutimme pois toiseen kaupunkiin ja ajattelin että se olisi meille hyvä asia ja mulle ..aloitan niinku puhtaalta pöydältä..vuosi mennyt ja samassa jamassa edelleen.
miten muut olette selvinneet, muuten kuin vaan jatkaneet elämää..mulal se ei oikein tunnu onnistuvan..mietin vuoden takaisia asioita vieläkin ja en osaa päästää irti.

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
olen menettänyt vanhempani ja isovanhempani nuorella iällä.nyt kun äitini kuoli niin olen olut kuin tuuliajolla..en oikein tiedä mihin kuulun tai mitä pitäisi tehdä.
olen tavallaan nyt sukuni vanhin ja se pelottaa aivan kauheasti.tuntuu että perustukset on poissa ja etten saa tätä elämääni kasaan ilman niitä.
Olen varmaankin masentunut, mutta en osaa tehdä asialle mitään.kaikki asiat jää hoitamatta ja mikää ei oikein innosta.muutimme pois toiseen kaupunkiin ja ajattelin että se olisi meille hyvä asia ja mulle ..aloitan niinku puhtaalta pöydältä..vuosi mennyt ja samassa jamassa edelleen.
miten muut olette selvinneet, muuten kuin vaan jatkaneet elämää..mulal se ei oikein tunnu onnistuvan..mietin vuoden takaisia asioita vieläkin ja en osaa päästää irti.

Suosittelen asioiden käsittelemistä asiantuntijan avulla. Yhteys mielenterveystsoon ja sitä kautta tai yksityiselle. Aika auttaa ja puhuminen.

jotenki olen odottanut että joku päivä herään ilman tätä oloa..en pysty tätä oloa sanoin selittää..se on vaan sellanen tyhjä kuilu mistä en pääse pois..ihankuin mussa ei olisi enää mitää annettavaa kenellekään..olen muille antanut sen kuvan että olen tästä selvinnyt..kaikki on ollut ihmeissään kuinka sinä olet noin hienosti selvinnyt..tosi asiassa en ole..en tiedä miksi olen niin tehny ja miksen ole sanonut suoraan etten ole , en jaksa, mul on paha olla :(

Yhteistyössä