K
kolkyt7
Vieras
-Miehen kans tavattiin jo 9v sitten, pian kihlat/avoliitto ja perheen perustamishaaveet. Keskenmeno. Parin vuotta siinä menikin, kunnes mies alkoi potemaan kovia yläkropan kipuja, joihin tutkimuksia, ei apua. Mukaan tuli kovat särkylääkkeet, samalla seksi ja kaikki kosketuksetkin loppuivat kuin seinään. Silti mies pystyi töihin edelleen ja oli julkisesti yhtä mukava kuin yleensäkin. Kotona riitoja tyhjästä aina kun "nostin kissan pöydälle". Olin kiltisti, enkä edes nähnyt kavereita vuosiin. Hankittiin koira-hauva.
Sitten en jaksanut enää, tuntui että olin ollut vuosia "vanki kotonani" ja ainoa fyysisyys oli ollut pelkkä aamu+iltapusut, joten ehdotin miehelle ammattiapua. Turhaan, ei suostunut. Umpikuja.
-Muutin toiselle paikkakunnalle, mies hävitytti koiramme.
-Puolen vuoden kuluttua olimme jälleen yhdessä, mies kertoi olevasna mustasukkainen eroajastammekin, mutta miettineensä asioita ja halusi alkaa "puhtaalta pöydältä". Seksikin palasi ja perhehaaveet. Hankin meille jo ajat lapsettomuustutkimuksiin. Minä kävin mutta mies ei, riidat palasivat. Seksi loppui jälleen ja nyt mennyt jälleen vuosi etten ole tavannut ketään kavereita.
-En tiedä mitä tehdä,halusin vain purkaa oloani tänne...
Mielipiteitä, neuvoja??
Sitten en jaksanut enää, tuntui että olin ollut vuosia "vanki kotonani" ja ainoa fyysisyys oli ollut pelkkä aamu+iltapusut, joten ehdotin miehelle ammattiapua. Turhaan, ei suostunut. Umpikuja.
-Muutin toiselle paikkakunnalle, mies hävitytti koiramme.
-Puolen vuoden kuluttua olimme jälleen yhdessä, mies kertoi olevasna mustasukkainen eroajastammekin, mutta miettineensä asioita ja halusi alkaa "puhtaalta pöydältä". Seksikin palasi ja perhehaaveet. Hankin meille jo ajat lapsettomuustutkimuksiin. Minä kävin mutta mies ei, riidat palasivat. Seksi loppui jälleen ja nyt mennyt jälleen vuosi etten ole tavannut ketään kavereita.
-En tiedä mitä tehdä,halusin vain purkaa oloani tänne...
Mielipiteitä, neuvoja??