M
manteli
Vieras
Ihme ilmiö nykyisessä suhteessa (aika tuore, alle vuoden vanha)... Läheisyys (halailut, suukottelut, silittelyt ja sensellainen) tuntuu mielettömän hyvältä, en ikinä ennen ole moista hyvää oloa kokenut. Homma on yhtä auvoisaa molemmilla. Mutta samaan aikaan seksissä molemmilla on ongelmia laukeamisessa... Muuten on kivaa. Vois kuvitella, että meillä on häikkää kommunikaatiossa - siis ettei osattaisi kertoa, mistä tykätään - mutta kun ei. Tämä on mulle ensimmäinen sellainen suhde, jossa puhutaan sängyssä(kin), eikä vaan ynähdellä.
Mulla on takana suhde, joka oli muuten yhtä vääntöä ja ongelmaa, mutta seksi oli helppoa, orgasmin sain suunnilleen aina ja se tuntui aika järisyttävältä. Samaisessa suhteessa läheisyys taas oli ihan hukassa, mies vältteli pussaamistakin. En kyllä halua takaisin semmoiseen, mutta en tajua, mikä tässä nykyisessä oikein hidastaa...
Mulla on takana suhde, joka oli muuten yhtä vääntöä ja ongelmaa, mutta seksi oli helppoa, orgasmin sain suunnilleen aina ja se tuntui aika järisyttävältä. Samaisessa suhteessa läheisyys taas oli ihan hukassa, mies vältteli pussaamistakin. En kyllä halua takaisin semmoiseen, mutta en tajua, mikä tässä nykyisessä oikein hidastaa...