lähestymiskielto käräjät, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "virpi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"virpi"

Vieras
Onko kellään kokemuksia moisista? Itsellä ois huomenna edessä ja vatsassa vääntää ja oksettaa jo nyt. Minkätyyppinen tilaisuus on, miten paljo pitää selittää? Olisin tosi kiitollinen vastauksista!

muutaman kerran oon ollut. kyl siellä aika paljon sai selittää, yhessä olin ilman asianajajaa jopa, kovin pitkä ei oo.. ennen vastaamista vedät syvään henkee vaan ja sanot asiat niinku ovat

muutaman kerran oon ollut. kyl siellä aika paljon sai selittää, yhessä olin ilman asianajajaa jopa, kovin pitkä ei oo.. ennen vastaamista vedät syvään henkee vaan ja sanot asiat niinku ovat

mieluummin itse vastaisin esitettyihin kysymyksiin kun et joudun itse vetää jonkun pitkän puheen siellä.. eli voiko ihan parilla virkkeellä tyyliin heittää miks hakee kieltoa ja tuleeko sit lisäkysymyksiä? Tän jutun pitäs olla aika selvä keissi enkä haluis tyriä sitä omalla jännittämisellä.. Tuomarilla tiedossa mun paniikkihäiriö.

Minä olin kerran. Mulla oli yksityinen asianajaja ja 2 todistajaa. Liitteenä mulla oli uhkausviestejä jotka oli tulostettu. Ei mulla moitittavaa ole. Yllättävän äkkiä meni ohi ja sain hommattua lähestymiskiellon. Kyllä siellä aika tarkkaan kaikki kysytään ja varsinki jos vastapuolella on hyvä asianajaja niin yrittää varmaan saaha puhumaan pussiin. Mutta kaikki menee varmasti hyvin älä hätäile ja ole oma itsesi. Ja puhu totta.

Ja ei siellä ruveta noin vaan puhumaan vaan tuomari aluksi puhuu jotain ja se kysyy sitten tarkkoja kysymyksiä ja esittää ne sulle tai vastapuolelle.
Ajattele vaikka että olet jossain muualla ja ihan toisesta syystä että et ala panikoimaan

[QUOTE="Äippä88";28188799]Minä olin kerran. Mulla oli yksityinen asianajaja ja 2 todistajaa. Liitteenä mulla oli uhkausviestejä jotka oli tulostettu. Ei mulla moitittavaa ole. Yllättävän äkkiä meni ohi ja sain hommattua lähestymiskiellon. Kyllä siellä aika tarkkaan kaikki kysytään ja varsinki jos vastapuolella on hyvä asianajaja niin yrittää varmaan saaha puhumaan pussiin. Mutta kaikki menee varmasti hyvin älä hätäile ja ole oma itsesi. Ja puhu totta.[/QUOTE]

kiitti vastauksesta! Mul on siis kans kaks kirjettä, tosin ei uhkaavia. Puhelin täynnä tekstareita,yksi todistaja siitä et kyseinen henkilö on mun oven takana huutelemas jatkuvaan.. Kunpa selviisin ja menis läpi.

[QUOTE="Äippä88";28188810]Ja ei siellä ruveta noin vaan puhumaan vaan tuomari aluksi puhuu jotain ja se kysyy sitten tarkkoja kysymyksiä ja esittää ne sulle tai vastapuolelle.
Ajattele vaikka että olet jossain muualla ja ihan toisesta syystä että et ala panikoimaan[/QUOTE]

nii ja se viel, et onko siinä semmonen juttu et se tuomari tyyliin jotenkin sanoo et kerropa omin sanoin jne. Kuitenki olin 2 vuotta seurustelusuhteessa vastapuolen kans,ja sillon oli jo väkivaltaa yms. Pitkä puheenvuoro tulis mulle jos joutusin kaiken selittää kerralla

Yhteistyössä