Lähetään siitä liikkeellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana todellakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana todellakin

Vieras
Painoin V 2008 135 kg, olen pitkä 177 cm, nyt painan 93 kg, olen saanut painoani hienosti alas, nään jo peilissä hyvännäköisen naisen, mutta mies haukku kaikki nuo vuodet, itsetunto tuntuu että se ei nouse vaikka baarissakin esim on ruvennut saamaan huomiota.. Nooh tapasin miehen sattumalta baari tiskillä, kappas, hän kehui olet nätti, naisellinen nainen, en usko just miehen haukkumisen takia koska hän on ite Personal Trainer, Judon mestari mies. Aargh sanon mä, miten mä saan itsetuntoni takas?

A. Kuka kuuntelee haukkumista vuosia, toivottavasti olet jo nakannut judokan niska-perseestä otteella pihalle. B. Toiset tykkää muhkummasta, ei kaikki miehet tykkää langan laihoista naisista C. 42kg ei todellakaan ole "hienosti alas" vaan HIENOSTI VALTAVASTI, AIVAN JUMALATTOMASTI. Älä vähättele noin mahtavaa saavutusta.

Luulisi, että jos mies on personal trainer, hän tekisi kaikkensa auttaakseen sinua ja tsempatakseen. Olisi hengessä koko ajan mukana ja antaisi positiivista palautetta niin kuin personal trainerit oikeastikin tekevät. Jotenkin kuulostaa siltä, että miehesi oli tyytyväisempi, kun olit 135-kiloinen. Ehkä hän ajattelee, että silloin ei tarvinnut pelätä sinun lähtevän jonkun matkaan tms. Mutta nyt kun olet upeasti saanut painoa pois (myönnän, olen ihan pikkuisen kade :p ), hän huomaa muidenkin huomaavan sinut ja alkaa pelätä, että jonain päivänä saat hänestä tarpeeksesi ja lähdet menemään.

Siis selvennän et olen tavannut miehen joka on ihan unelma mun nykyiseen verrattuna, tämä ihastus on Personal Trainer, mitä ollakkaan voi, että voiko hän olla todella musta kiinnostunu. Lähiaikoina oma mies on sanonu nätiksi, mutta se ei mua lohduta, se on mun sydämmen murtanu haukkumalla. Vaikka paino on menny alas ni miten saan itseni näyttäämään kauniilta sen toisen miehen edessä. En vaan usko, en luota kenenkään miehen puheeseen mitä musta sanotaan, jos se on kaunista.

Yhteistyössä