Lähetin juuri miehelle töihin viestin..

03.02.2005
839
0
16
,että hän on ihana ja paras mies mulle :heart: Mulla on ollut vähän hankalaa välillä omien mielialojeni kanssa ja olen meinannut joskus puolileikilläni "lähteä kävelemään".Mies sitten siihen tuumasi,että "Turhaanko sitten työssä raadan,kodin meille hankin ja tilavan auton ym."Rupesin tässä sitten miettimään,että hei,mieshän tekee sen kaiken meidän eteemme!Oman perheensä..Rakastaa meitä yli kaiken ja minä valitan pikkuasioista..

Oon niin onnellinen,kun sain ihanna miehen,joka arvostaa perhettään ja rakastaa.Kiitos! :saint:

Toivottavasti mies nyt sai puhtia yölliseen työnraadantaan tuosta ajatuksestani.. :)

:heart:

Mulle tuli myös eilen aamuna ihme kohtaus. Ikävä ja kaikkee... Mies tekee vuorotyötä ja nyt on tuntunut ettei olla nähty vähään aikaan kunnolla. Laitoin sit viestiä et miten onkaa ikävä kainaloon. Koko eilinen ilta sitten maattiin vaan sohvalla ja juteltiin ja syötiin. Sit mentiin muka nukkumaan: puhuttiin kahteen asti yöllä ja nauraa rätkätettiin. Sit oli pakko alkaa nukkuun ku mies meni aamuun töihin. :D Ihanaa oli :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
:heart:

Mulle tuli myös eilen aamuna ihme kohtaus. Ikävä ja kaikkee... Mies tekee vuorotyötä ja nyt on tuntunut ettei olla nähty vähään aikaan kunnolla. Laitoin sit viestiä et miten onkaa ikävä kainaloon. Koko eilinen ilta sitten maattiin vaan sohvalla ja juteltiin ja syötiin. Sit mentiin muka nukkumaan: puhuttiin kahteen asti yöllä ja nauraa rätkätettiin. Sit oli pakko alkaa nukkuun ku mies meni aamuun töihin. :D Ihanaa oli :heart:
Ihana!Oi,kun niin kaipaan tuollasia "kainalossa-iltoja"ja sitä yöllistä höpötystä kaksin!Meilläkin tuppasi joskus keskustelut menemään aamuyöllekin asti.No,odotellaan kunhan nuorimmainen oppii nukkumaan kunnolla ja siirtyy pois meidän makkarista niin palataan vanhoihin aikoihin..

:D

Yhteistyössä