Lähetin sähköpostia miehelleni, fantasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mä en pääse irti ajatuksesta, jossa minä ja toinen nainen hyväilemme sinua ja toisiamme. Sivelemme toisiemme rintoja kun sinä katselet ja kovetut vieressä, odottaen että pääset mukaan leikkiin. Katselet kuinka hyväilemme ja imemme toistemme rintoja ja kätemme eksyvät hyväilemään toisiamme jo kostuneena. Kävisin selälleni makaamaan, sinä polvillesi sivulleni, jotta yletyn ottamaan sinut suuhuni samalla kun tämän toinen nainen nuolee minua. Ajatus siitä, että nuolisin toista naista, tuntuu hieman vieraalta nyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä...käsillänikin voin tehdä tälle toiselle naiselle paljon kivaa, ja onhan sinullakin kieli...

Pian voisimmekin molemmat ottaa sinut käsittelyyn: kiihottavinta olisi se, että olisit polvillasi ja me edessäsi, imisimme sinua samanaikaisti, kunnes toinen meistä, vaikka minä, kääntyisin ympäri ja voisit työntyä sisääni ja välillä käydä tämän naisen suussa, ja palata taas sisääni... Todennäköisesti olisin tässä vaiheessa jo niin märkä, että pääsisit vaivatta työntymään syvälle pyllyyni, ja samalla saisin edelleen nauttia siitä ihanasta kielestä klitorikseni ympärillä.

Seuraavaksi makaankin vatsasi päällä selälläni, sinä sisälläni, jalkani avoinna jotta tämä nainen (tai voisihan se mieskin olla) voisi nuolla ja hyväillä minua, samalla kun tunnen sinun liikkuvan sisälläni.
Ajatus naisesta kiihottaa tässä tapauksessa enemmän kuitenkin, koska tiedän miten paljon myös sinä nauttisit kun hän samalla minua nuollessaan nuolisi ja hyväilisi sinua, imisi välillä kiveksiäsi ja laittaisi sormensa tiukaksi renkaaksi kovan vartesi ympärille kun liikut sisääni ja ulos.
En tiedä kiihottavampaa asiaa, kuin se, että sinä jo ennestään kivikovana kiihotut vielä lisää ja tunnet sen lähes sietämättömänä euforiana, ennen kuin laukeat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks tää teidän kahden välinen juttu pitää muillekin levittää? Ja näitä varten on ihan oma osionsa josta kiinnostunet voi käydä lukemassa.

Ihan vaan huvikseni, ei kai tämä nyt niin paljon voi järkyttää, vaikkei oma fantasia olisikaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miks tää teidän kahden välinen juttu pitää muillekin levittää? Ja näitä varten on ihan oma osionsa josta kiinnostunet voi käydä lukemassa.

Ihan vaan huvikseni, ei kai tämä nyt niin paljon voi järkyttää, vaikkei oma fantasia olisikaan! :D

Meillä haisee paskavaippa ja hernesoppa eikä siinä paljoa kalun nuolemiset kiinnosta

mulla on ihan samanlainen fantasia kuin sulla ja sitä usein ajattelenkin. Miehelle en ole sitä noin yksityiskohtaisesti kertonut, ainoastaan sen, että haluaisin olla naisen kanssa. Siitä mä olen hiukan samaa mieltä muiden palstalaisten kanssa, että näille keskusteluille on oma osionsa. Mua sen tänne kirjoittaminen ei vaivaa, mutta kun sen tietää miten täällä moni äiti alkaa pahoinvoimaan ja ahdistuu kun mainitaankin sana "seksi" ja varsinkin naisten välinen....

Meillä haisee paskavaippa ja hernesoppa eikä siinä paljoa kalun nuolemiset kiinnosta
[/quote

*putoaa tuolilta ja pissii housuunsa*

Eikä...
Reps!! :laugh:

kato tää on vähän niinku provo. joku saa taas suurta tyydytystä, kun pääsee kertomaan likaisen mielikuvituksensa tuotoksia. ja tietenkin hän odottaa kehuja loistavasta mielikuvituksesta ja kirjallisista taidoistaan. minusta tämä oli kyllä aika köykänen tapaus. itekin olen kirjoittanu paremman fantasian samasta aiheesta...

Alkuperäinen kirjoittaja valistaja-alma:

kato tää on vähän niinku provo. joku saa taas suurta tyydytystä, kun pääsee kertomaan likaisen mielikuvituksensa tuotoksia. ja tietenkin hän odottaa kehuja loistavasta mielikuvituksesta ja kirjallisista taidoistaan. minusta tämä oli kyllä aika köykänen tapaus. itekin olen kirjoittanu paremman fantasian samasta aiheesta...

En kyllä odottanut juurikaan mitään muuta, kuin havaintoa siitä kuinka monella on samantyyppisiä päiväunia. ;)

Ja pikainen maili miehellenihän tämä on, ei mitään suurta kirjallisuutta! ;) ;)

Repesin :laugh:

Yhteistyössä