H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomen viimeisen kodinhoitaja ryhmän valmistuja:ainoa ero kodin ja lähi hoitajan välillä on perushoitajan koulutusosan lisääminen toimenkuvaan siis koulutukseen
voi lähkäri tehä kh:n hommia minä ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja suomen viimeisen kodinhoitaja ryhmän valmistuja:ainoa ero kodin ja lähi hoitajan välillä on perushoitajan koulutusosan lisääminen toimenkuvaan siis koulutukseen
Sitä se minäki...
Onko sulla minkälainen palkka?
Ja mitä teet? Siis kerro vaikka yhestä päivästä?
Alkuperäinen kirjoittaja suomen viimenen..:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja suomen viimeisen kodinhoitaja ryhmän valmistuja:ainoa ero kodin ja lähi hoitajan välillä on perushoitajan koulutusosan lisääminen toimenkuvaan siis koulutukseen
Sitä se minäki...
Onko sulla minkälainen palkka?
Ja mitä teet? Siis kerro vaikka yhestä päivästä?
ihan työehtosopimuksen mukainen ikälisällä ..ei suuren suuri mutta hyvä. palkka siis.
siivoan,silitän, kokkaan, käyn kaupassa, ja hoidan lapsia ja jos vanhuksilla sitten hoidan niitä. Siis juttelen ja kävelytän ulkona ja käytän vaikka tk:ssa
se on sitä kodinhoitamista vaikka ei oma koti olekkaan.
siinä on se puoli vaan että tahtoo työt tulla kotiin mukana kun täälläkin siivoan, silitän, kokkaan ja hoidan lapsia
Alkuperäinen kirjoittaja suomen viimeisen kodinhoitaja ryhmän valmistuja:ainoa ero kodin ja lähi hoitajan välillä on perushoitajan koulutusosan lisääminen toimenkuvaan siis koulutukseen