Lähihoitajat

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
joskus olen varmaan ennenkin samaa kysellet mutta kysytäänpä uudestaan.

Eli mitä teette työksenne?Kuinka nopeasti saitte töitä kun valmistuitte ja onko pitkiä työsopimuksia vaiko keikkoja?

itse valmistuin viime jouluna ja tammikuusta lähtien olen ollut vaikeasti vammaisten lasten parissa...ja ainaskin yli vuodeksi vielä on sopimus

Valmistumisesta parin kuukauden päästä (eka olin kesätöissä eri alalla) alotin harkkarina päiväkodissa, tein myös sijaisuuksia.
Vakipaikan lastenhoitajana sain 7kk päästä valmistumisesta.
Sieltä lähdin kun sain vakipaikan päiväkodista ja olen siellä ollut reilut 3-vuotta.

Mie sain töitä heti kun aloitin opiskelut ja tehnyt useammassakin paikassa (vaihtanut aina "parempaan").
Tällä hetkellä olen ohjaajana päihdenuorten parissa, ja erikoistuminen on vielä kesken. Perusopinnot suoritettu helmikuussa 08. :heart:
Kävin siis perusopinnot työvoimakoulutuksena vuodessa ja tein töitä iltasin.
Nyt teen töitä päivisin ja käyn suuntautumisia iltasin (2 iltaa viikossa).

-Rva B.

Itse aloitin opinnot vasta tammikuussa ja jo nyt kysyttiin töihin... En kuitenkaan aio jättää koulua kesken, saanpahan valmistumisen jälkeen valita paremman duunin ;)

valmistuin jouluksi -03. Valmistumispäivä oli perjantai, maanantaina aloitin työt (halusin itse pitää vapaan viikonlopun :D ) Siitä lähtien olin jatkuvasti samassa paikassa sijaisena, uusi sopimus jatkui heti perään.
Vuosi 04 meni näin, 05 alussa minut palkattiin vakituiseksi samaan paikkaan.

Jatketaas vielä, että minäkin tein sijaisuuksia koko opiskeluajan.
Ja ennen valmistumista minulle tarjottiin töitä toisestakin paikasta, mutta koska se olisi alkanut vasta keväämmällä tarkoitukseni oli tehdä toiseen paikkan luvattu kk:n sijaisuus ja miettiä sitten jatkoja. Mutta sitten "jämähdin" työpaikkaani, koska aina tuli lisää töitä "ilman hakemista".
Ja pidän työstäni (kotihoito) mutta toki joskus on käynyt mielessä että millaista olisi ollut siellä toisessa paikassa (sairaala)

Valmistuin 04 joulukuussa, työt aloitin (omasta tahdosta) tammikuussa 05, vakituisessa työpaikassa. Jäin äitiyslomalle syksyllä 05. Aloitin työt uudessa paikassa tammikuussa 08 ja vakituinen on tämäkin työpaikka. Keikkaa voisin tehdä samalla, mutta en oo nyt halunnut/jaksanut :D Mut oon siis listoilla semmosella yksityisellä, joka tarjoaa keikkoja...

heti valmistumisen jälkeen olin kesän sairaalassa vanhusten kanssa ja sitten syksystä lähtien kehitysvammaisten lasten kanssa, siellä olisin saanut jatkaakin, jos en olisi jäänyt äitiyslomalle.

Mie tein ennen mammalomaa pätkätöitä ja pätkätöitä ja pätkätöitä.. :snotty:
Psykiatrisessa sairaalassa, mielenterveyskuntoujien hoitoyksikössä, päiväkodissa, kehitysvammastenpalvelutalossa jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä sain heti töitä kun valmistuin (-00 ) ja siitä lähtien olen töissä ollut.
Eka oli vakkaripaikka ja samoin tää toka.
(Niin äitiysloma välissä viimevuonna :) )

Tämähän oli ihan niin kuin minun vastaukseni. :o :D
Valmistuin myöskin -00 ja sain heti vakipaikan vanhainkodista. Välillä olin äitiyslomalla/hoitovapaalla ja nyt olen täällä uudella paikkakunnalla taas vakityössä dementiakodissa. Ennen nykyisen paikan saantia olin muutaman kuukauden sijaisena.

valmistumisen jälkeen olin vuoden päiväkodissa henk.koht. avustajana yhelle lapselle. Sit tein hetken sijaisuuksia ja sit sain äippäloman sijaisuuden, mikä parin kuukauden päästä vaihtui vakkaripaikaksi. Päiväkodissa siis nämä kaikki. Valmistuin 2003.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
ja mää alotan opinnot nyt syksyllä :D sitten minäkin oon joskus lähihoitaja :D
sori kun tungin ketjuun. :whistle:

Tuliko jo tieto että oot päässyt kouluun? :)

jep =)

:flower: Onnea. Ja opiskeluniloa ensi syksylle =)

kiitos =)

Yhteistyössä