Lähihoitajat!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Patti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Ei meillä mitään tietoa ylitöistä, yleensä pomo ei edes anna tehdä liikaa tunteja, ellei ole niin panikki tilanne et se sopii työnantajalle. Sama systeemi siis tuntipalkka + lisät.

Mulla menee(jos yksin töissä) melkeen aina ylitöiksi joku puol tuntia joskus tuntiki.
Ollu n.kk töissä ja 15tuntia ylitöitä

Hoitoalahan on kutsumusammatteja täynnä, ei meidän tarvii mitään saada. Meidän pitäis vaan olla onnellisia että saadaan hoitaa ihmisiä. :saint: |O

No niinpä. Monella muulla alalla ei tämmösiä katottas läpi sormien :O

Ihan normi tuntipalkka + lisät tai sitten sama aika vapaana, joka harvemmin toteuttu, kun ei oo työntekijöitä. Kä teen melkeen joka listassa 10-20 tuntia ylitöitä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan normi tuntipalkka + lisät tai sitten sama aika vapaana, joka harvemmin toteuttu, kun ei oo työntekijöitä. Kä teen melkeen joka listassa 10-20 tuntia ylitöitä....

No on näköjään muuallaki tämmöstä.
Harmittaa vaan ku muutenki pikkunen palkka eikä edes saa mitään ylityökorvauksiakaan! Ihan ku sitä mielusti aina ylitöissä olis!

Alkuperäinen kirjoittaja Patti:
Ei meillä mitään tietoa ylitöistä, yleensä pomo ei edes anna tehdä liikaa tunteja, ellei ole niin panikki tilanne et se sopii työnantajalle. Sama systeemi siis tuntipalkka + lisät.

Mulla menee(jos yksin töissä) melkeen aina ylitöiksi joku puol tuntia joskus tuntiki.

missä sä olet töissä?? Oletsä liian tunnollinen ja ylihuolehtivainen? Tietääkö sun pomosi tuosta, koska kuulostaa aika hurjalta toi 15 tuntia. Sinuna ainakin tekisin pomolle selväksi että näin paljon on tullut jo ylitöitä

Alkuperäinen kirjoittaja missä olet töissä:
Alkuperäinen kirjoittaja Patti:

missä sä olet töissä?? Oletsä liian tunnollinen ja ylihuolehtivainen? Tietääkö sun pomosi tuosta, koska kuulostaa aika hurjalta toi 15 tuntia. Sinuna ainakin tekisin pomolle selväksi että näin paljon on tullut jo ylitöitä

Yksin töissä niin ei riitä tuo aika(8t) millään. Muillaki vähän uuemmilla tekee tiukkaa pysyä aikataulussa.
Uutena menee tieten aikaaki et oppii tekemään asiat nopeemmin.

En mä mielestäni ylihuolehtivainen ole ja miten vois olla ku on kuitenki kyse elävistä ihmisistä

Meilläkin saa ylityöt vain ajassa pois,onhan sekin kiva,mutta ei kyllä paljon motivoi tekemäänkään sitten niitä ylitöitä. Eri asia olisi,jos siitä saisi sitten kunnon rahallisenkin korvauksen.

Itse olen alkanut sanoa ylitöille reippaasti EI (paitsi joskus on pakko jäädä töihin,kun vanhuksia ei voi heitteillekkään jättää) se on kuitenkin pomon työ hommata niitä sijaisia,ettei vakiporukan tarvi ympäripyöreitä päiviä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitikkä:
Meilläkin saa ylityöt vain ajassa pois,onhan sekin kiva,mutta ei kyllä paljon motivoi tekemäänkään sitten niitä ylitöitä. Eri asia olisi,jos siitä saisi sitten kunnon rahallisenkin korvauksen.

Itse olen alkanut sanoa ylitöille reippaasti EI (paitsi joskus on pakko jäädä töihin,kun vanhuksia ei voi heitteillekkään jättää) se on kuitenkin pomon työ hommata niitä sijaisia,ettei vakiporukan tarvi ympäripyöreitä päiviä tehdä.

Mutta jos oot yksin töissä ja vielä illassa niin ei voi sanoa ei.
Pakko vaan jäädä ylitöihin

Alkuperäinen kirjoittaja Äitikkä:

Niin ja mullaki aina kauhee v*tutus ku tietää et illalla venyy pitkään ku ei siitä mitään korvausta saa

Yhteistyössä