Lahja-apua! KIIRE!!!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Miehellä huomenna synttärit, ja slle pitäis keksiä nyt pikaisesti joku näppärä lahja. Hintaa ei sais olla kovasti, kun oon melkoisen peeaa, eli siis kekseliäisyyttä enemmän kuin rahallista arvoa.

Mulla oli yks loistava idea, mutta se meni mönkään. Ja selvisi TIETENKIN vasta just äsken.

HELP! *paniikissa*

Vähän sama vika, paitsi mulla on aikaa pari päivää enemmän, lauantai on syntsäpäivä.

Mikä se sun idea oli? Mä olisin ostanut miehelleni semmoisen IR-pintalämpömittarin, mut sit se sanoi, ettei se tahdo sellaista (mä olisin itse halunnut...).

Kyselin yhdeltä tutulta, että voisko se pitää ns. oppitunnin miehelle ja muutamalle sen valitsemalle kaverille ns. pikkuauoilussa (näitä kauko-ohjattavia) ja päälle kisat. Olisin maksanut sille opetuksesta ym. järjestelyistä.

Mut tää onneton ei vastaa sähköpostiin :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Tepa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja oop:
mikset vaikka järjestäisi mukavan illan vain teille kahdelle? jotain hyvää ruokaa ym. :) ei kai aina tartte ostettua lahjaa olla ;) pientä hemmottelua..

No mihin helvettiin mä jätkän tungen siksi aikaa?

Illalla, kun lapsi nukkuu...

Sitä paitsi A) mä haluan antaa jonkun sellaisen lahjan, joka on pojaltakin ja B) me tehdään usein vkl just jotain iltapalaa, pelaillaan tai katsellaan telkkua ym. lkahdestaan. Ja enempään romantiikkaan mulla ei paukut riitä.

- Tilaa joku lehti lahjaksi (sitä ei tarvitse edes maksaa heti:D)
- Joku dvd
- Lahjakortti keilahalliin
- Laadukas viinipullo
- Parranhoitotuotteita (siis sellaisia voiteita, mitä voi laittaa esim. ennen parranajoa ja sen jälkeen)

Yhteistyössä