lahjaidea 40v, jolla on jo kaikkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisko

Vieras
Mitä siskolle hommaisi 40v lahjaksi. Isona lahjana on järjestämäni yllätyssynttärit, mutta mitä antaisi "muistiaiseksi" ihmiselle jolla on jo kaikkea tarpeellista.
Muistiaisen pitäisi olla mieluummin persoonallinen kuin kallis, koska juhlat maksavat jo ihan tarpeeksi... onko sopivaa askartelu tms. vinkkiä? Mitä itse olette antaneet??

Mun rakas ystäväni täytti heinäkuussa 40-v. Ostin hänelle 40 pientä lahjaa, jokaisen paketoin kauniisti, lopulta kaikki yhteen isoon laatikkoon, sekaan revin sanomalehtiä, iso laatikko vielä hienoon lahjapaperiin ja siinä se.

Tykkäsi kovasti, paketissa oli kaikkea hauskaa, musaa hänen syntymävuodelta, vanulappuja, korvatopseja, laastaria, saippua, tikkari, suklaata.....Kaikkea mikä ei ollut liian kallista, pari kalliimpaa lahjaa oli mukana, yksi kirja ja sitten yksi merkkidödö mistä tiedän hänen tykkäävän...

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Mun rakas ystäväni täytti heinäkuussa 40-v. Ostin hänelle 40 pientä lahjaa, jokaisen paketoin kauniisti, lopulta kaikki yhteen isoon laatikkoon, sekaan revin sanomalehtiä, iso laatikko vielä hienoon lahjapaperiin ja siinä se.

Tykkäsi kovasti, paketissa oli kaikkea hauskaa, musaa hänen syntymävuodelta, vanulappuja, korvatopseja, laastaria, saippua, tikkari, suklaata.....Kaikkea mikä ei ollut liian kallista, pari kalliimpaa lahjaa oli mukana, yksi kirja ja sitten yksi merkkidödö mistä tiedän hänen tykkäävän...

KIITOS!!! Tämä on napakymppi, pyydän kaikkia vieraita tuomaan pikkulahjat, niistä kertyy jo mukavasti ja itse huolehdin, että pikkupaketteja on oikea määrä. Loistoidea!!!

Yhteistyössä