Lahjaideoita teini-ikäisille/nuorille aikuisille! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla mies ei ees mitää pelaa eli sille ei semmosiikaa voi ostaa ku ei sitä kiinnosta. Mut onneks yleensä esim. Joulun alla ja isänpäivän tienoilla on hyviä lahjavinkkejä ja lahjapakkauksia, niist saa yleensä aina jotai ideoit :) Mut usein ne kivoimmat on hajuvesiä eikä viittis hajuvesiäkää ain hommata :p

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja janna:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Juu aika yleispätevä on kyl. Ja hassua mu mielest jotenkii ku jokkainen on kummiski ollu teini joskus ni mite se nii vaikea ois ostaa lahjaa. Mu mielest miehelle o paljo vaikeempi keksii mitää (ku tuntuu et on ne kaikki perinteiset jo ostanu)

niimpä!mä olen jo kuluttanut kaikki lahjaideani miehen kohdalla .. oon ostanu sukkii, kalsareita, partajuttuja(vedet ja koneet..), korvikset, t-paidan,keräilyrahaa,musiikkia,ite tekemän hieronta lahjakortin.. eli mitä helvettiä mä ostan sille tänä vuonna? :headwall: :headwall:

tykkääkö elektroniikasta, tietokoneista?

joo. mutta mulla on rajallinen budjetti :|
uuden auton mä ostaisinkin sille jos ei ois rahasta kiinni.

ois niin hienoo laittaa se (auto siis ei mies ) toho pihalle ja perinteisesti sellai lahjanaru sen ympärille. "hyvää joulua rakas" :xmas:

ihanaa joo =) millanen budjetti sulla on? Mä ostan miehelle lähes joka vuosi jotain tietokoneisiin, peleihin tai elektroniikkaan liittyvää, ihan parin kympin juttuja. tänä vuona mies saa korvikset ja yhden tietokonepelin mistä on haaveillut :) vaihtoehtona oli myös ostaa langattomat studiokuulokkeet (ne on tosin kalliimpia..) ja kun hän tykkää viinistä, niin sellaiset ihanat koristeelliset viinilasit.

ei kauheen tarkkaa budjettii oo mut ei siis puhuta ainakaan yli satasesta.
mies on myös aika tarkka noitten elektroniikkojen ja muitten kans et en mä varmaan osais ostaa siltä saralta sopivaa "oikeeta" juttuu you know?!

juu tiedän.. voisitko sä kysyä häneltä jotain toiveita, joista sitten voisit valita jos siltä tuntuu? vai onko miehes sellanen samanlainen kun mun mies kun kysyy toivetta: "en mä tiedä, ihan sama" :D
Ja no kyllähän myyjät noissa elektroniikkaliikkeissä neuvoo jos tuntuu ettei oma tieto riitä hyvän ostamiseen.. jos siis tulee mieleen joku hyvä juttu. Kannattaa kierrellä niitä liikkeitä ja sit voi saada yhtäkkiä hyvän idiksen :D mulle toi auttaa ku kiertelen ensin.

joo oon kysynyt ja se sanoo että ei hän mitään tarvi ja plaaplaa.no kyllä tarvii !! :D
no pitää katsoo jos jaksaa lähtee kieretelee enempi vielä. jos se inspis iskis.

onnea etsintään! =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Listaan tähän nyt jotain, kun monilla on ollut vaikeuksia keksiä, mitä hankkia teinille joululahjaksi. Toivottavasti on jollekin apua. :)

-Lahjakortteja (vaatekauppoihin, ruokapaikkoihin, Body shopiin, hierontaan tai kasvohoitoon tms.)
-Elokuvalippuja
-Koruja, korurasia, kosmetiikkaa...olen itse saanut monta kertaa esim. kampaamon hoitoaineen, shampoon yms. :)
-Astioita (jos nuori kerää jotakin sarjaa..)
-dvd, cd-levy (musamakua voi kyllä olla hankala päätellä ellei tiedä..)
-rahaa
-suklaata
-Joku pussilakanasetti, päiväpeitto, torkkupeitto,marimekon laukku tai kukkaro
-Vaatteita, mikäli tietää vaatemaun (lahjakortti kyllä helpompi..),sukkia, yöpuku,pojille boksereita, kalsareita
-kirjoja
-pyyhkeitä
-pleikkaripelejä, tietokonepelejä
-jokin kiva lautapeli
-jotakin itse tehtyä, esim. villasukat
-hiustenkiharrin, suoristusrauta
-kynttilöitä, tuikkuja
-sisustustavaraa (tyynyliinoja, tyynyjä, mattoja, lamppuja..)
-valokuva-albumeita (niihin vaikka kuvia, jos on läheinen tälle nuorelle..), valokuvakehyksiä
-rannekello
-jonkin lehden kestotilaus
-cd/dvd-teline
-kylpytakki, aamutossut
-keittokirja
-iso pehmolelu
-kokovartalopeili
-päiväkirja
-Singstar

En keksinyt tähän hätään enempää, lisään myöhemmin, jos tulee mieleen...

-Uusi kännykkä tai latausseteleitä jos on prepaid-liittymä
-kirjoja
-kello(seinä-,herätys-tai rannekello)
-reseptikirja kokkaavalle
-manikyyri
-monivitamiinipurkki
-kiva pyyheliina
-pöytävalaisin
-valaistu karttapallo
-nahkalompakko
-mp3-soitin
-