Lahjaksi miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Remppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Remppa"

Vieras
En kertakaikkiaan ole keksinyt lahjaa miehelle vaikka olen monenmoisia kauppoja nyt kolunnut..
Auttaisitteko mua tuomalla vinkkejä, -mitä te muut olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?

Jos tarvii tietää minkä tyyppisestä ihmisestä on kyse jolle minä koitan lahjaa pähkäillä niin
-32v
-remppamies
-tykkää pelata nintendoa
-soittaa kitaraa
-ajaa paljon työssään ja vapaalla
-pitää huolta ulkonäöstään/vaatteistaan

Mitäs vielä.. oon yleinsä ostanut tuoksun, vaatteen, kirjan, pelin, partakoneen tms. mut en viitsis taas tuoda jotain noista vaan olis kiva jos keksis jotain muuta kun on tuo saanut "samoja paketteja" viimeiset 10vuotta...

Mun ostokset miehelleni, veljilleni ja isälleni, josko niistä olisi jotain apua:

- Ice Watch- kello
- Mielensä pahoittaja- kirja
- pekonilaastareita (siis pekonisiivun näköisiä laastareita)
- jatkoroikka, jossa on värikäs johto
- silkkikaulaliina villakangastakin ja puvun kanssa pidettäväksi
- scullcandy- kuulokkeet
- Legoukon mallinen taskulamppuavaimenperä

itse olen omalleni ostanut:cd levyjä, repun jonka täytin hänen herkuillaan ja ristikkolehdellä (reissaa myös paljon), uuden kivan hiirimaton sekä kuulokkeet työpaikalle....
Oma mieheni on myös ihastunut äänikirjojen kuunteluun pitkien ajojen aikana. Kirjan ei tarvi olla edes kovin hyvä, mutta ajoaika kuluu paremmin

Mä olen tänä vuonna ostanut miehelleni riipuksen kaulaan ja semmoset siistimmät hanskat (mies niitä kerran kaipaili, toppakintaat/ajohanskoja hällä kyllä on). Hajun saatan vielä ostaa :xmas:

Itseasiassa tästä ketjusta oli suurikin apu <3
Päätin ostaa kunnon hanskat, siistimmät jotkut nahkaiset käsineet miehelle.
En olis ilman tätä edes hoksannut mut sehän on just se mitä mieheltä puuttuu!
Kamalia työhanskoja ja ajokintaita kyllä löytyy mut siistimpiä ei joten menee kädet paljaana sitten jos ei ajohanskat kelpaa..
En halua antaa pelkästään hanskoja joten jään vielä miettimään paria vaihtoehtoa pakettiin kaveriks.. esim. äänikirja ajomatkoille vois olla kiva.. =)
KIITOS avustanne <3

Luminella, mikä ihme tuo tuollainen haalari oikein on? saako noita mistään kaupasta?

Mä en tiedä, että myykö noita mikään liike. Ite tilasin netistä. Se on siis rento vaate mihin vaan. Lähinnä ajattelin kotiin, mökille ja pelastuspuvun alle, kun mun mies harrastaa kalastusta. :)

Sen on kuulemma keksinyt kolme krapulaista norjalaismiestä, jotka mietti oloissansa, että mikä olis rento vaate. :D

Yhteistyössä