Hae Anna.fi-sivustolta

Lahjan ulkonäkö

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä tonttu torttu, 26.07.2016.

1. tonttu torttu Vierailija

Minulla on mahdoton määrä tuttavia, joilta saan millon mitäkin vähemmän tarpeellista tavaraa joululahjaksi. No, itse annan kanssa mitä mieleen juolahtaa, etten ole yhtään sen parempi.:)

Ajattelin, jotta jospa nyt tekisinkin joululahjaksi patalappuja, oikein kunnollisia eikä mitään keinokuitutäytteisiä lärpäkkeitä. Minulla ei vaan ole jouluisia kankaita, enkä niitä viitsisi edes ostaa, kun hyviä kankaita on laatikko täynnä.

Eihän se haittaa, vaikka joululahja tekstiili ei ole jouluinen, eihän? Joulupatalappua tuskin monikaan viitsii käyttää joulun jälkeen, mutta semmoinen "tavallinen" patalappu olisi enemmän käytössä.

2. No just juu! Että oikeen itetehty patalappu joululahjaks! Voiko älyttömämpää olla!

3. No kyllä! Vierailija

Voi-voi, kyllä tosi mielellään ottaisin lahjaksi kunnollisia, kauniita patalappuja! Ne kun eivät edes ikuisuuksia kestä vaan pitää silloin tällöin vaihtaa uusiin.
    Turhaa roinaa on turha antaa lahjaksi. Juuri eilen kävin Punaisen ristin kirppiksellä, jossa oli myytävänä myyntipakkauksesta avaamattomia "hienoja" lahjoja, kun lahjan antajan maku ei käy yksiin saajan maun kanssa.

Minulle kaikki itse tehty, jos se on huolella tehty, on paljon arvokkaampaa kuin mikä tahansa kaupasta ostettu.

Tyyliä vaativa voisi myös ottaa huomioon, että kaikilla ei ole varaa tuhlata joulu- tai muihin lahjoihin isoja summia, silloin itse tehty on oiva vaihtoehto. Ostapa minulle vaikka kallis hajuvesi; jos siinä ei ole palautusoikeutta, kirppikselle päätyy! Samoin kaikenlaiset sisustusjutut, astiat jne., sillä minun kotini on minun makuuni sisustettu ja valmis, en kaipaa ylimääräistä roinaa. Kauniit patalaputkin säilytän keittiön laatikossa, joten ei haittaa, jos on erivärisiä kuin mitä itse hankkisin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri