lahjapaperia netistä...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa googlettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en osaa googlettaa

Vieras
onko mitään nettikauppaa, mistä yksityinen ihminen sais ostettua joululahjapaperia? kaupoissa olevat paperit on "niin nähty" ja aina sattuu samanlaista kaikille, niin tekisi mieli vaihteeksi jotakin erilaista.
pari sivua olen löytänyt, mutta ne on tarkoitettu tosiaan yrityskäyttöön ne paperit, vai kuka tavallinen ihminen tarvitsee 175m samaa lahjapaperia :D

Yksi värisiin lahjapapereihin saat "näkyvyyttä" esim. liimaamalla paperin päälle mustavalkoisen vanhan kuvan, jonka reunat oot polttanu tai sit erilaisilla silkki tai virkatuilla nauhoilla.

Pepereista tulee ihan kivoja myös jos itse värjää valkoista paperia tai antaa lasten piirtää/maalata

hatun nosto teille jotka jaksatte tehdä lahjapaperitkin itse... mulla on varmaan taas 40 pakettia paketoitavana tänäkin jouluna.. ja suurin osa lapsille (omille, kummilapsille, sisarusten lapsille..) ja kun tiedän millasta se lahjojen availu on.. kriips, kraaps,, paperit pois ja pitkin lattiaa leviteltyinä ja ei kun seuraavan kimppuun. niin en edes ajattele mitään sen kummempia papereita hankkia,, marketin halpiksee kelpaa vallan mainiosti. meillä vielä kissat on sellasia paperisilppureita että... mä panostan sit enempi johonkin muuhun.

[QUOTE="vieras";22407496]hatun nosto teille jotka jaksatte tehdä lahjapaperitkin itse... mulla on varmaan taas 40 pakettia paketoitavana tänäkin jouluna.. ja suurin osa lapsille (omille, kummilapsille, sisarusten lapsille..) ja kun tiedän millasta se lahjojen availu on.. kriips, kraaps,, paperit pois ja pitkin lattiaa leviteltyinä ja ei kun seuraavan kimppuun. niin en edes ajattele mitään sen kummempia papereita hankkia,, marketin halpiksee kelpaa vallan mainiosti. meillä vielä kissat on sellasia paperisilppureita että... mä panostan sit enempi johonkin muuhun.[/QUOTE]

Mä lähinnä ite panostan aikuisten pakettien kääreisiin. Lapsille laitan yleensä muuten nättiä paperia.. Onhan myös tunnettu asia et monen ihan pienen lahjan saajan mielestä ne lahjapaperin kääreet tai lahjanarut :D

Mä lähinnä ite panostan aikuisten pakettien kääreisiin. Lapsille laitan yleensä muuten nättiä paperia.. Onhan myös tunnettu asia et monen ihan pienen lahjan saajan mielestä ne lahjapaperin kääreet tai lahjanarut :D

Joo, sama täällä. Muksun pakettiin en erityistä vaivaa näe :D Tosin en tee nyt niin kovin montaa pakettia kokonaisuudessaan. Usein kivat paperit ja laatikot meillä lisäksi kierrätetään jos ehjinä säilyvät. Hienot nauhat maksavat monta euroa metri, joten eihän niitä roskiin heitetä... Tosin en ole ainoa, joka niitä talteen kerää - teemme sitten kristillisen tasajaon kun roskakuormaa setvimme.

minäkin lähinnä aikuisten paketteja meinasin koristella erityisen näteiksi :) lasten paketteihin en varmaankaan laita edes nauhoja, korkeintaan rusetin. sen verran pieniä lapsia, ettei pakettien avaaminen ilman aikuisten apua onnistu, jos niihin ne nauhat laittaa.

mulla ois tuollaista valkoista suojapaperia kokonainen rulla, vaan epäilen, ettei se ole tarpeeksi lujaa tuohon marmorointiin. :/ hitsi miten hienoja papereita noin saisi..

Yhteistyössä