Lahjat joulua varten paketoitu!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ihan parasta on lahjojen paketointi aatonaattoiltana joululaulut taustalla soiden... tai monesti taustalla pyörii telkkarista joululahjavalvojaiset
 
Mulla on lahjat vielä kaupassa :ashamed: Kuulun siihen sakkiin, joka joka vuosi rynnii kamalassa stressissä viimeisinä tunteita haalimassa lahjoja kasaan. Tämä vuonna yritän olla ajoissa...
 

Yhteistyössä