Lahjavinkkejä kysyn minäkin: Lahja kummeille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Meillä on ollut tapana ostaa joku lahja kummeille (sisarusten kesken ollaan), esim. muumimuki, hedelmäveitsi tms.

Nyt en keksi yhtään mitään, mitä 3,5-veen puolesta ostaisi. Kiertelin tänään kaupassa ja nyt kyllä tuntuu, että mitään en keksinyt. Koristetta tai herkkukoria en halua.

Tai mitä tyttö voisi askarrella. Kun tuntuu, että niilläkin 3 omaa lasta on ehtinyt askarrella jo kaikki mahdolliset, niin ei ne ehkä halua enään kummitytön askarteluja enään :) Viime vuonna kyllä askarreltiin kuusenkoristeet.

No ennemmin se kori, kuin heikkolaatuinen pikkuveitsi tai muumimuki (mut kaikilla eri maku).

-pyyhesetti
-pussilakanasetti
-kynttiläsetti
-hienoja konvehteja, viiniä, erikoiskahvia/teetä

[QUOTE="rrrr";27708224]No ennemmin se kori, kuin heikkolaatuinen pikkuveitsi tai muumimuki (mut kaikilla eri maku).

-pyyhesetti
-pussilakanasetti
-kynttiläsetti
-hienoja konvehteja, viiniä, erikoiskahvia/teetä[/QUOTE]

Kiitos ehtotuksista. Veitsi on ollut ihan Hackmanin pikkuveitsi, itsellä samanlainen niin laadukas on. Jotenkin tuntuu, että pyyhkeitä ja pussilakanoita alkaa varmaan siellä huushollissa olla. Kynttilöitä kummitäti ostaa itse niiltä kynttiläkutsuilta harva se kuukausi. Kummisetä ei syö suklaata, terästettyä glögiä vietiin yksi vuosi ja eivät juoneet... Liian hankalaa keksiä :)

[QUOTE="susu";27708264]teette oikein hienon piparkakkutalon,se sellofaaniin.Tai sitten teette jonkun kuivakakun ja viette sen.[/QUOTE]

Kummitäti itse leipoo niin paljon, että en näe näille tarvetta.

Sehän tässä onkin, kun en haluaisi mitään turhaa viedä. Rahallisesti sen ei tarvi olla suurta, tai voi olla, kuinka vaan. Pääasia, että olisi hauska/tarpeellinen.

Me ollaa annettu lasten kummeille jotain pientä aina. Milloin se on ollut heijastin (turvaamaan kummin tie) tai joku kaunis kuusenkoriste (esim. Marimekolta tai Pentikiltä).

Juu, on kova kutomaan. Lapsen joululahjakin on kudottu juttu.

Musiikkimausta en tiedä, ostaa itse uimahalliin aina 10 kerran lipun (saa alennusta työpaikan puolesta). Kummitäti harrastaa käsitöitä ja partiota, kummisetä jääkiekkoa. En niistä keksi mitään :)

Mehän voitais itseasiassa jotkut huovutetut heijastimet vaikka askarrella, olisi niihin materiaalia :)

[QUOTE="äitee";27708453]Pari leffalippua[/QUOTE]

Tätäkin mietin, ja olisi kummeille kahdenkeskistä aikaa. Ettei osta koko perheelle lippuja :) Täytyy vaan luvata mennä sinne lastenvahdiksi, että pääsevät :)

[QUOTE="vieras";27708398]Semmonen hälytin esim. avaimiin jos usein unohtelee tavaroita?[/QUOTE]

Joo, tämmöisen tarvisin ainakin itse :) En ole tämmöisestä kuullutkaan. Mistä näitä saa?

Uusimmat

Yhteistyössä