Lahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
Mulla on 3 ja 6 vuotiaille yhteiseks röllipeli ja 6.v:lle lisäks dinojuttuja(alennuksesta yht.6e)
Nyt mietin, että mitä tolle 3v. tytölle lisäks eikä enempää 6e sais maksaa...Mietin, että jos ostaisin jotain askartelujuttuja, pahvia, kiillettä, tarroja ni onks sitte epäreilua ku toinen saa lelun...

6v kummitytölle on palapeli ja koru. Mitä vielä??Toi koru halpiskoru..

Isovanhemmille, mun ja miehen, sekä kummankin vanhemmille oon tehny ovikranssit. Vanhemmille haluaisin vielä ostaa jotain..Vinkkejä?
Jotain pientä ja mahd.halpaa...

18v. pojille ei oo viel mittää=/

Miltäs nää kuulostaa...

Kaverin lapselle on merirosvolaiva, toiselle vauvalla kolitsi-puku, kolmelle kaveripariskunnalle lautapelit ja yhelle teen kai jonkinlaisen kranssin....

rahaa ei enää oikeestaa oo ja siks ongelmia nyt miettiä mitä muille vielä

Miksi pitää ostaa kavereille ja kavereiden lapsille? Jos tuntuu ettei rahaa ole ja haluaa lähimmäisiä muistaa niin eikös ne rahat kannata kanavoida hiukan paremmin.

Osta vanhemmilles vaikka kahvia pari pakettia, varmanan ymmärtävät!

noi lautapelit kavereille makso 2,50e kappale ja siis siks osti(tosi suuri alennus), samoin tuo laiva ja kolitsipuku olivat tarjouksessa ja yht. vaa 20e vaikka normaalisti olisivat maksaneet noin 70e ja siks ostin nekin.

No mun ehdotus: tuolle 3vuotiaalle vaikka petshop..citarissa oli 3,50? kappale..tykkäiskös tuommoisesta? Tai sit värityskirja+kyniä tai palapeli..

Vanhemmillesi vaikka kynttilöitä...

ja tuo 6vuotias kummilapsesi niin eikö tuo palapeli ja koru riitä?