Lahnasta eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happy man
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Happy man

Vieras
Nuorille miehille tiedoksi, että jos ootte ""lahnan"" löytänyt, hankkiutukaa äkkiä eroon. Itse olin sellaisen kanssa liki 30
vuotta naimisissa. Eron jälkeen löysin uuden, ja aivan eri planeetalta. Koska sexielämämme on loistavaa ja uusi kumppani tyytyväinen, en jaksa ihan uskoa siihen, että vika
olisi ollut pelkästään minun kyvyissä/taidoissa/asenteissa. Tämä tiedoksi niille, jotka kuitenkin ensi sijaisesti pyrkivät vastauksissaan toteamaan, että olin surkea rakastaja.
Harmittaa vain, että tuli niinkin pitkään katseltua. Toki muilla
alueilla hän oli oikein hyvä nainen, ehkäpä siksi tulikin oltua
niin pitkään yhdessä.

hei,
oli ihan pakko laittaa sinulle viestiä. toki kaikki kommentit tervetulleita, mielummin asialliset. :)

Asia on niin että nykyinen avomieheni haukkuu minua lahnaksi. Olen aktiivinen ihmisnen sängyssä en vain tiedä mitä tekisin että hänestä tuntuisi hyvälle. Aina kun yritän jotain hän alkaa välittömästi neuvomaan minua. Se älytön neuvominen hermostuttaa minut niin että sitten en halua enää seksiä lainkaan..
Entisissä suhteissa ei kukaan vielä ole lahnaksi haukkunut ja kiitosta olen saanut aktiivisuudestani... En voi olla usein päällä fyysisen vamman takia mutta mies ei saa sisään esim. takaapäin. Onko silloin vika minussa niinkuin hän esittää? milloin olen MUKA liian kuiva (mitä en koskaan ole) ja milloin olen liian ahdas (miehen kikkeli ei todellakaan ole mikään mahtivempain).

Olemme puhuneet asiasta mutta ei se mitään auta.
Itse asiassa nyt alan miettimään pitäisikö mies pistää vaihtoon tämän takia sillä jos seksi ei suju niin....... Seksi on kuitenkin ainakin minulle parisuheessa erittäin tärkeä asia.

Kyse ei teidän kohdalla varmaan ollut siitä että olisit ollut taidoton tms. vaan ehkä teillä oli joku samanlainen blokki kuin meillä?? tuli vaan mieleen..... en tiedä!!!

Niinpä.Sinulla ei ole pelkoa siitä, että sinä olisit lahna, koska aiemmat kumppanit ovat pitäneet sinua aktiivisena, huom!
Asiassa suuri ero. Lahnalla tarkoitan sellaista kumppania, joka ei tikkua ristiin laita toisen hyväksi, makaa vain passiivisena ja odottaa, että toinen tekee ""työt"". Siis logiikka toimii toisinkin päin, mieskin voi olla lahna. Mistä
tälläiset blokit sitten syntyvät, sepä onkin hyvä kysymys.Us-
koisin, että seksuaalikielteiset/hellyydettömät kotiolot, kuten kai exäni tapauksessa oli, ohjaavat, vähintäänkin tiedostamatta, suhtautumista omaan seksuaalisuuteen.
Meillä keskusteltiin asiasta paljon, yritin osaltani kaikilla mahdollisilla, kauniilla tavoilla viedä asiaa eteenpäin, mutta
laihoin tuloksin. Oppini asiasta on, että hyvästä yrityksestä huolimatta asiat vaan eivät aina käänny parempaan, jolloin kannattaa ehdottomasti pohtia muuta mahdollisuutta.
Meidän tapauksessa meni kyllä liian kauan. En kanna kau-
naa exälleni. Toivon, että hän löytää itselleen sopivamman
kumppanin. Itse nautin tästä rakkauden huumasta ja siitä
kauneimmasta asiasta mitä miehen ja naisen välillä voi olla.
En osaa enkä haluakaan sinua neuvoa; jokainen tekee oman ratkaisunsa. Uskon, että fiksuna naisena osaat
tehdä päätöksen itsekin. Voimia sinulle !

Hei Happy man, kiitos vastauksestasi. Pitää tässä pohtia mitä tekisi...niinkuin sanoit jokainen tekee omat ratkaisunsa, mutta tuntui hyvältä ""kuulla"" että ehkä en sittenkään ole se ällöttävä lahna...

Olet todellakin onnesi ansainnut!! Tuli todella hyvä mieli lukiessani viestiäsi. Kiitos!

Ihanaa rakkauden- ja seksintäyteistä elämää Sinulle ja uudelle kumppanillesi. =)

Mikä kauneinta välillä miehen ja naisen?
Seksikö, tuskinpa vaan.
Siitä helposti riidan saa ainaisen,
kehän alkavan uudestaan.

Hetki kaunein omalta kohdin
oli se, kun poikani sain.
Kun poikasta tuskin koskea tohdin
ja katsoin äitiä vain.

Näin kasvoilla onnea, tyyntä ja syvää,
kuin ei lemmenhetkelläkään.
Tunsin silloin jotain, niin lämmintä, hyvää,
mitä ennen en tietänytkään.

Sain uusia onnen hetkiä monta,
poikani kasvavavan näin.
Ovat miehiä nyt, se on uskomatonta,
rientävät maaliinsa päin.

Ei vielä mitään olla mies ja nainen,
on tarpeen vissi lisä.
On elämä suhteessa puolinainen,
jos ei ole äiti tai isä.

Kemiat eivät ole ilmeisesti kohtanneet, tai sitten et ole pystynyt naistasi herättämään.

Olen ollut itsekin kohta 29v saman naisen kanssa. Hänkin on sängyssä lahnamaisesti odottavalla kannalla. Kuitenkin kun hänen halunsa herää hän ja hänen pillunsa ottavat minut rajusti. Samoin hän imuttelee kalullani mieluusti, ennen varsinaista naimista. ""Töitä"" hänen herättämisensä toki teettää, mutta se on sen arvoista.

tarkoitatko että entinen naisesi todella vain makasi allasi eikä tehnyt mitään näyttääkseen edes siltä että nauttisi (ääntelyt, hyväilyt)?

mä jotenki tykkään olla alla ja usein tuntuu että oonko liian ""lahna"", mutta alla ei paljoa pysty tekemään kuin olemaan... työntymään vähän vastaan, hyväilemään selkää, supistamaan pimppiä ja päästämään kiihottuneita ääniä....

mikä siis on lahna?

Jotenkin minusta tuntuu, että meillä miehillä kun tiedot ja tidot loppuu, niin silloin on helppo syyllistää toisia.
Olen itse opetellut ja opiskellut näitä asioita ja saanut mielestäni suht´koht hyviä tuloksia aikaan kun ajattelin asiota vuosia taaksepäin.
Esim. tämä ELLIT keskustelupalstat antaa aiva oivallisia neuvoj aasioiden eteenpäin viemiseksi ja opiksi eteenpäin kun osaa vain oikeasti plokata noin asiattomat viestit pois.
Kaikkea Hyvaa Teille.

Kiitos positiivisesta viestistäsi. Toivon sinulle onnea omissa kuvioissasi. Uskon, että me kaksi ymmärsimme toisiamme.
Jos luet noita muita kommentteja, niin tiedät, mitä tarkoitan.
Itse en lähde vääntämään tämän enempää, kun täällä ei kuitenkaan oikeasti osata/haluta lukea, mitä toinen itse asiassa kirjoituksellaan sanoo. Luetun ymmärtäminen on niin vaikeaa, useimmille. Voimia sinulle!

puolin ,ja toisin. mies johon sinut vaihdoin, on niin kuuma kaveri että elämä on yhtä nussimista. sitä jota sinä et pienellä seisomattomalla mulkulla ees pystyny, muuta kun nyt yrittää muutaman kerran. Nyt minä tunnen olevani nainen, italialainen miesystävä aloittaa suutelemalla jokapaikasta... varpaista, polviin,reisiin,pilluun...jne...hänelle ei ole ensin saavutettu orgasmi oo tärkein,siksi oli ilo että vaihdoit minut pois. joten jatkoja......t.antonion kiimapillu

Mun mielestä olis tärkeää jo seurusteluvaiheessa, että seksi toimii. Jos toinen haluaa kerran kuukaudessa ja toinen joka päivä, niin totta kai heti on jo ristiriitatilanne eikä siitä voi vuosien varrella hyvää seurata.

Omalla kohdallani on yksi yli 10-v kestänyt liitto, jossa mies ei kerta kaikkiaan kuunnellut seksitoiveitani. Niinpä hän ei koskaan oppinut esim. suuseksillä tyydyttämään minua. Samoin hän laukesi muutaman työnnön jälkeen, vaikka tulostin hänelle netistä ohjeita, miten voisi opetella pidättelemään orgasmia. ""Housut pois, housut päälle"" kesti siis noin 5 minuuttia.

Meillä eroon oli muitakin syitä kuin huono seksi, mutta se minua tyydyttämätön seksi tarkoitti kyllä sitä, että viimeiset vuodet olin todella kuin lahna. En saanut siitä mitään irti ja koska mies sai orgasminsa joka tapauksessa, en sitten miestä siinä myöskään yhtään auttanut.

Nyt kun otin eron ja pääsin maistamaan muita miehiä, niin elämä on ollut todella nautinnollista. Vaikka laukean erittäin vaikeasti ja työläästi, niin silti on ollut miehiä, jotka ovat taitavia ja ennenkaikkea haluavat myös naisen nautintoa.

Nykyisen poikaystävän kanssa seksi on yhtä juhlaa ja haluaisin seksiä vaikka kuinka paljon. Tällä hetkellä sitä saan parhaimmillaan 4 kertaa päivässä, mutta toki pääsääntöisesti mies jaksaa vain kerran päivässä. Kun seksi toimii hyvin, ei jaksa muistakaan asioista kauheasti nipottaa.

kyllä mulle lahnakin kelpaa, on hyvä rauhassa nuolla pillu ja sitten naida päältä, mikä sen parempaa, olkoon vaimo paikoillaan, kyllä sekin orkun saa, kun 20 min työntelee pitkiä työntöjä ja välillä lyhyitä

Heh,heh.Kaikenlaista provoa yritetäänkin. Exäni oli siinä
mielessä tasokas nainen, että hän osasi oikeinkirjoituksen
m.o.t.
Nauti sinä vain italiaanostasi ihan täysillä, kuka sitten lienetkään.
Minullakin kumppani vaihtunut. Nyt menossa 32-vuotias
upea venäläinen nainen.Nautitaan, nautitaan....

""Kun seksi toimii hyvin, ei jaksa muistakaan asioista kauheasti nipottaa.""

Hyvin miesmäinen lähestymistapa, toki ainakin minulle hyvin mieluinen. Mä olen taas törmännyt tapaukseen, jossa muista asioista nipottaessa seksiin nimenomaan ei jaksa/voi/pysty innostumaan.

Sikäli kyllä on oltava tarkkana jo seurusteluvaiheessa, että ne mitkä silloin tuntuvat vaaleanpunaiset lasit silmillä pikkuseikoilta tai pieniltä eroilta, rupeavat ajan myötä hiertämään pirusti.

Yhteistyössä